Emirates zdobywa dwie nagrody APEX 2026
18.09.2025
Linie Emirates zdobyły międzynarodowe wyróżnienia podczas gali APEX/IFSA Global EXPO w Long Beach w Kalifornii.
fot. Emirates
Największe międzynarodowe linie lotnicze Emirates nagrodzone zostały dwiema prestiżowymi nagrodami: APEX 2026 Best Global Entertainment Award za najlepszy system rozrywki pokładowej – ice, a także 2026 APEX WORLD CLASS za całokształt usług i obsługę klienta.
System rozrywki pokładowej Emirates ice z nagrodą 2026 APEX Best Global Entertainment Award.
Spośród ponad 600 linii lotniczych na świecie, to właśnie Emirates – dzięki głosom miliona zweryfikowanych pasażerów – otrzymały nagrodę 2026 APEX Best Global Entertainment.
System Emirates ice od dawna uznawany jest za największą na świecie bibliotekę mediów w samolotach, oferując pasażerom ponad 6500 kanałów różnego rodzaju rozrywki i informacji.
Podróżni mogą wybierać spośród 2000 filmów, 650 seriali oraz 4000 godzin muzyki, podcastów i audiobooków w 40 językach.
Oferowany przez Emirates ice współpracuje z wieloma cenionymi partnerami z branży rozrywkowej, takimi jak m.in.: HBO Max, Disney+, Paramount+, Discovery+, BBC Earth, Animal Planet, HGTV, Nickelodeon czy Spotify.
Dodatkowo ice zapewnia pasażerom pięć kanałów telewizji na żywo, transmitujących newsy i wydarzenia sportowe, a także nagłówki informacyjne, terminarz lotów i pokładowy pokaz mapy lotu umożliwiający śledzenie trasy oraz podziwianie świata z wysokości ponad 12 km okiem zewnętrznych kamer.
Emirates jako APEX WORLD CLASS po raz szósty z rzędu
Emirates nagrodzono także najbardziej prestiżowym tytułem 2026 APEX WORLD CLASS. Wyróżnienie to, wprowadzone w 2021 roku i mające na celu wyróżnienie produktów i usług cenionych przez klientów na całym świecie, linie otrzymały już po raz szósty z rzędu.
Światową klasę usług Emirates doceniono we wszystkich kategoriach – pod uwagę brano m.in. aspekty takie jak: bezpieczeństwo i dobrostan podczas podróży, zrównoważony rozwój, jakość obsługi i doświadczenie gości, ofertę kulinarną, integralność marki, gościnność, personalizację, komfort i wiele innych.