Infolinia +48 42 636 53 52, +48 42 633 35 55
  • Polecane:
  • POLSKA
  • MAURITIUS
  • KARAIBY
  • MALEDIWY
  • MEKSYK
  • CHORWACJA
  • WŁOCHY
  • TAJLANDIA
  • USA
  • IZRAEL

Romantyczne szlaki południa z polskim pilotem

USA/Nowy Orlean
pt. 07.06.2024 - sob. 15.06.2024 osoba w pokoju 2-os z dost., Wyżywienie: BW - własne, Wylot: Warszawa 12420 PLN/os. dorosła
8944 PLN/dziecko
Dodaj do koszyka

Inne terminy

Wrzesień 2024 od 12420 PLN/os
pt. 13.09.2024 - sob. 21.09.2024 (9 dni)
  • Liczba pokoi: 1, osoba w pokoju 2-os z dost., Wyżywienie: BW - własne, Wylot: Warszawa 12420 PLN/os
  • Dodaj do koszyka

Szczegóły oferty

NOWY ORLEAN – BATON ROUGE – NATCHEZ – MEMPHIS – NASHVILLE – CHATTANOOGA - ATLANTA


DZIEŃ 1: POLSKA – NOWY ORLEAN
Przybycie na lotnisko w Warszawie 2 godziny przed odlotem. Odprawa paszportowo-bagażowa. Wylot do Nowego Orleanu przez jeden z europejskich portów lotniczych. Po przylocie transfer do hotelu Hilton New Orleans Riverside lub obiektu o podobnym standardzie.

DZIEŃ 2: NOWY ORLEAN
Nowy Orlean to najważniejsze miasto portowe Luizjany, to unikalna mieszanka wpływów hiszpańskich, francuskich, karaibskich, afrykańskich oraz anglosaskich, które odzwierciedlają się w jedzeniu, muzyce i architekturze miasta. Ludzie z całego świata przybywali do Nowego Orleanu od czasu pierwszego rozplanowania ulic miasta w 1718 roku. Cały dzień przeznaczony do własnej dyspozycji i samodzielne zwiedzanie miasta (lub pod opieką polskiego pilota jeśli została wykupiona taka opcja). Można także udać się na spacer po Royal Street, wzdłuż rzeki Mississippi lub po Garden District. Ulica Royal położona jest w we francuskiej dzielnicy i jest to jedna z oryginalnych ulic miasta pochodząca z początku XVIII wieku, znana dzisiaj ze sklepów z antykami, galerii sztuki i hoteli. W szczególności polecamy Garden District jako drugi obszar do odwiedzenia - jego spokojna atmosfera, zieleń i rezydencje stanowią silny kontrast z dzielnicą francuską. Znajdują się tu między innymi Cmentarz Lafayette powstały w 1833 roku, Kaplica Matki Bożej Nieustającej Pomocy, Womens Opera Guild House zbudowany w 1859 roku i wiele innych. Powrót do hotelu na nocleg.

DZIEŃ 3: NOWY ORLEAN – BATON ROUGE – NATCHEZ (ok. 405 km)
Dzisiejszy dzień rozpoczniemy od zwiedzania stolicy Luizjany – Baton Rouge. Następnie udamy się w podróż do Natchez przez historyczną aleję o imponującej długości 444 mil. Natchez to najstarsze miasto położone nad rzeką Mississippi. Przed wojną secesyjną bogaci właściciele plantacji z Luzjany budowali tam domy, ponieważ uważano, że ten obszar jest najbardziej bezpieczny przed powodzią. Zakwaterowanie w hotelu Hampton Inn & Suites Natchez lub obiekcie o podobnym standardzie. Nocleg.

DZIEŃ 4: NATCHEZ - MISSISSIPPI - MEMPHIS (ok. 489 km)
W dniu dzisiejszym przejazd do Memphis, dużego portu rzecznego, który był ważnym węzłem transportowym w handlu bawełną przed Wojną Secesyjną. Memphis nazywane jest także „Domem Bluesa”. To właśnie tutaj W.C. Handy po raz pierwszy zagrał piosenkę „Memphis Blues”, a także wiele innych utworów, które przyniosły mu reputację "Ojca Bluesa". Przespacerujemy się najżywszą ulicą w okolicy – Beale Street gdzie bluesa słychać w każdym lokalu, przejdziemy się także zabytkową Front Street, gdzie niegdyś pracowali handlarze bawełną. Wizyta w Memphis nie byłaby kompletna bez wizyty w Graceland – posiadłości Elvisa Presleya (opcjonalnie – dodatkowo płatne).
Zakwaterowanie w hotelu Crowne Plaza Memphis Downtown lub obiekcie o podobnym standardzie. Nocleg.

DZIEŃ 5: MEMPHIS – NASHVILLE (ok. 400 km)
W dniu dzisiejszym udamy się do Nashville nazywanego stolicą muzyki Country. Znajduje się tu m.in. niedawno odnowione Ryman Auditorium oraz studia muzyczne w pobliżu Music Row, który jest domem dla setek firm związanych z muzyką country, gospel, jak i współczesnych branż muzyki chrześcijańskiej.
Zakwaterowanie w hotelu The Inn at Opryland lub obiekcie o podobnym standardzie. Nocleg.

DZIEŃ 6: NASHVILLE
Dzień rozpoczniemy od porannej wycieczki po stolicy. Odwiedzimy jedno z wielu studiów nagraniowych. Wieczorem możliwość skorzystania z opcjonalnej kolacji z pokazem ( płatne dodatkowo ).

DZIEŃ 7: NASHVILLE – CHATTANOOGA – ATLANTA (ok. 405 km)
Przejazd do miejscowości Chattanooga, która zasłynęła dzięki przepięknej renowacji swojego centrum i budynków usytuowanych nad rzeką. Miasto znanej jest także z piosenki "Chattanooga Choo Choo" napisanej w 1941 roku. Następnie przejazd do Atlanty, gdzie zobaczymy Georgia Aquarium, World of Coca Cola i CNN Center. Przyjazd do Atlanty na nocleg w hotelu Doubletree by Hilton Atlanta Airport lub obiekcie o podobnym standardzie.

DZIEŃ 8: ATLANTA – POLSKA
Od rana czas wolny bądź (w zależności od godziny wylotu) możliwość skorzystania z opcjonalnych wycieczek po Atlancie. Transfer na międzynarodowe lotnisko na lot powrotny do Polski.

DZIEŃ 9: POLSKA
Przylot do kraju. Zakończenie imprezy.


GŁÓWNE PUNKTY PROGRAMU:
- zwiedzanie Nowego Orleanu
- zwiedzanie Natchez
- zwiedzanie Memphis
- wycieczka po Nashville
- obejrzenie słynnego Chattanooga Choo Choo


OBSŁUGA NA MIEJSCU: polskojęzyczny pilot

cena zawiera

• Przelot samolotem na trasie Polska-Nowy Orlean/Atlanta-Polska z przesiadką w europejskim porcie lotniczym,
• Transfery klimatyzowanym autokarem lub busem (w zależności od ilości osób),
• Zakwaterowanie w wymienionych hotelach lub podobnych (ostateczne potwierdzenie listy hoteli na 30 dni przed wylotem)
• Udział w programie zwiedzania,
• Usługi i asystę anglojęzycznego przewodnika lokalnego kontrahenta oraz polskiego pilota na całej trasie
• Wszelkie stanowe i lokalne podatki,
• Transport 1 sztuki bagażu na osobę,
• Zestaw informacyjny,
• Ubezpieczenie UNIQA Świat Multitravel + CP (choroby przewlekłe) do 100% KL + AS (amatorskie uprawianie sportu) - KL 250 000 EURO, NNW - 4 000 EURO, BAGAŻ - 400 EURO, OC 50 000 EURO, OC sportowa 10 000 EURO, sprzęt sportowy 500 EURO

cena nie zawiera

• Opłaty za rejestrację w systemie ESTA (koszt 210 zł/osoba rejestracja wraz z pośrednictwem),
• Wszelkich świadczeń dodatkowych,
• Posiłków,
• Opcjonalnych (dodatkowych) wycieczek fakultatywnych,
• Wydatków natury osobistej,
• Opłaty za nadbagaż (7 USD/1 dodatkowy bagaż/dzień),
• Obligatoryjnych napiwków dla kierowcy (ok. 3 USD/dzień), pilota (ok. 4 USD/dzień),
• Obligatoryjnej opłaty za zestaw słuchawkowy w kwocie 130 PLN/osoba,
• Wszelkich świadczeń nie ujętych w punkcie „cena zawiera”.
• Obligatoryjnej składki na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny TFG w wysokości 13 PLN/os. oraz składki na Turystyczny Fundusz Pomocowy TFP w wysokości 13 PLN/os. (płatne w biurze przy podpisaniu umowy)

uwagi

• Program jest ramowy i może ulec zmianie,
• Grupy międzynarodowe, autokarowe,
• Od 11 listopada 2019 roku zmieniły się przepisy dotyczące wjazdu oraz tranzytu dla Polaków do Stanów Zjednoczonych. Każdy obywatel RP, nie posiadający ważnej wizy, musi być zarejestrowany w elektronicznym systemie weryfikacji (ESTA)
• Podróżujący samolotem będą mogli dostać się na teren Stanów Zjednoczonych po uprzednim otrzymaniu autoryzacji ESTA (również dotyczy przesiadek). W przypadku braku otrzymania autoryzacji ESTA można ubiegać się o wizę w amerykańskiej ambasadzie lub konsulacie.
• Czas rozpatrywania ESTY przez Urząd Imigracyjny Stanów Zjednoczonych nie jest identyczny. Informujemy, iż Konsorcjum.pl nie ponosi odpowiedzialności za zwłokę w rozpatrzeniu wniosku o ESTA, leżącą po stronie Urzędu Imigracyjnego USA oraz za odmowę wydania ESTA, wynikającą z przyczyn niezależnych od konsorcjum.pl.
• Program ruchu bezwizowego nie obejmuje też osób, które po 1 marca 2011 roku odwiedziły Koreę Północną, Iran, Irak, Libię, Somalię, Sudan, Syrię lub Jemen.
• Program ruchu bezwizowego nie obejmuje też osób, które po 1 stycznia 2021 roku odwiedziły Kubę.
• Podróżni zobowiązani są do posiadania biometrycznego paszportu ważnego przynajmniej 90 dni, biletu powrotnego lub bilet na dalszą podróż z datą wyjazdu z USA.
• Podróżni posiadający ważną wizę turystyczną/biznesową do USA nie muszą ubiegać się o autoryzację ESTA i mogą dalej korzystać z wizy
• Cena przelotu podana została w najniższej taryfie obowiązującej na przelot w okresie ważności powyższej taryfy. W przypadku niedostępności tej taryfy istnieje możliwość rezerwacji biletu w innej – za odpowiednią dopłatą przy uprzednim potwierdzeniu,
• Przy wylotach w okresie „Wysokiego Sezonu” (najczęściej jest to okres „letniej przerwy wakacyjnej”) obowiązuje dopłata do biletu lotniczego (zgodnie z taryfą linii lotniczej, na której został zarezerwowany przelot, które wymagają wcześniejszego potwierdzenia),
•Istnieje możliwość wylotu z Krakowa, Katowic, Wrocławia, Poznania i Gdańska (do indywidualnej kalkulacji),
• Możliwość ubezpieczenia od kosztów rezygnacji +3,2 % wartości imprezy (należy zgłosić w ciągu 24h od dnia podpisania umowy
• Możliwość kalkulacji pobytu w pokoju 1-osobowym na zapytanie.
• Oferta skalkulowana dla grupy min. 25 osób pełnopłatnych,
• Zgodnie z obowiązującymi w Polsce przepisami (Ustawy o obywatelstwie polskim), przy przekraczaniu polskiej granicy państwowej przez obywateli Polski posiadających podwójne obywatelstwo, podczas kontroli granicznej obowiązuje wymóg okazania polskiego dokumentu paszportowego.
• Przed wyjazdem prosimy sprawdzić aktualne warunki wjazdowe na stronie Ministerstwa Sprawa Zagranicznych danego kraju oraz warunki wizowe na stronie wizowanie.com.
• W przypadku osób podróżujących na podstawie paszportu wydanego przez kraj inny niż Polska klienci zobligowani są do sprawdzenia w Ambasadzie Stanów Zjednoczonych przepisów celnych ich obowiązujących

GWARANCJA NIEZMIENNOŚCI CENY
• Istnieje możliwość zakupu Gwarancji Niezmienności Ceny, kwota zależna jest od koszty imprezy (na osobę).
• Gwarancja oznacza, że cena zarezerwowanej imprezy turystycznej nie ulegnie zmianie do dnia wyjazdu (dotyczy wzrostu kursu walut).
• Gwarancja nie dotyczy sytuacji zmian w rezerwacji na życzenie klienta, które skutkują zmianą ceny świadczeń na umowie.
• Informacje o zakupie Gwarancji Niezmienności Ceny należy zgłosić i opłacić maksymalnie w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy.

Do 3500 zł/osoba - 100 zł/osoba
3501 do 6000 zł/osoba - 150 zł/osoba
Od 6001 do 9000zł/osoba – 230 zł/osoba
Powyżej 9000 zł/osoba - 300 zł/osoba

MOŻLIWE WYCIECZKI FAKULTATYWNE:
- tradycyjny rejs jazzowy parostatkiem po rzece Mississippi –
- wycieczka po moczarach połączona z brunchem przy jazzie w Nowym Orleanie
- zwiedzanie posiadłości Elvisa Presleya
- wizyta w Country Music Hall of Fame and Museum w Nashville

USA

Wjazd na terytorium USA jest możliwy bez żadnych ograniczeń.
Nie ma potrzeby okazywania certyfikatu szczepienia lub ozdrowieńca, ani wykonywania testów na COVID-19.

Informacje o wizie do USA
Od 11 listopada 2019 roku zmieniły się przepisy dotyczące wjazdu oraz tranzytu dla Polaków do Stanów Zjednoczonych. Każdy obywatel RP musi być zarejestrowany w elektronicznym systemie weryfikacji (ESTA)
Podróżujący samolotem będą mogli dostać się na teren Stanów Zjednoczonych po uprzednim otrzymaniu autoryzacji ESTA (również dotyczy przesiadek).
Podróżni zobowiązani są do posiadania biometrycznego paszportu ważnego przynajmniej 90 dni, biletu powrotnego lub bilet na dalszą podróż z datą wyjazdu z USA.
Podróżni posiadający ważną wizę turystyczną/biznesową do USA nie muszą ubiegać się o autoryzację ESTA i mogą dalej korzystać z wizy.

Wniosek o ESTA
Wymagane dokumenty do rejestracji ESTA
• wypełniony wniosek (poniżej)
• skan paszportu (strona za zdjęciem)

Łączny koszt pośrednictwa i ESTA
• 210 PLN/os.

Ważność ESTA
• ważna maksymalnie 2 lata

UWAGA!
• Czas rozpatrywania ESTY przez Urząd Imigracyjny Stanów Zjednoczonych nie jest identyczny. Informujemy, iż Konsorcjum.pl nie ponosi odpowiedzialności za zwłokę w rozpatrzeniu wniosku o ESTA, leżącą po stronie Urzędu Imigracyjnego USA oraz za odmowę wydania ESTA, wynikającą z przyczyn niezależnych od konsorcjum.pl.
• O wizę nadal muszą występować osoby, które zamierzają przebywać na terenie USA ponad 90 dni lub otrzymały odmowę ESTA
• Program ruchu bezwizowego nie obejmuje też osób, które po 1 marca 2011 roku odwiedziły Koreę Północną, Iran, Irak, Libię, Somalię, Sudan, Syrię lub Jemen.
• Program ruchu bezwizowego nie obejmuje też osób, które po 1 stycznia 2021 roku odwiedziły Kubę.

Pliki do pobrania

Skontaktuj się z nami

+48 42 633 35 55 + 48 22 622 82 96
+48 42 636 53 52 +48 42 633 35 55
Pn - Pt 10.00 - 18.00