Infolinia +48 42 636 53 52, +48 42 633 35 55
  • Polecane:
  • POLSKA
  • MAURITIUS
  • KARAIBY
  • MALEDIWY
  • MEKSYK
  • CHORWACJA
  • WŁOCHY
  • TAJLANDIA
  • USA
  • IZRAEL

Romantyczne szlaki południa

USA/Nowy Orlean
pt. 02.09.2022 - sob. 10.09.2022 osoba w pokoju 2-os, Wyżywienie: BW - własne, Wylot: Warszawa 9024 PLN/OS Dodaj do koszyka

Inne terminy

Wrzesień 2022 od 9024 PLN/os
pt. 30.09.2022 - sob. 08.10.2022 (9 dni)
  • Liczba pokoi: 1, osoba w pokoju 2-os, Wyżywienie: BW - własne, Wylot: Warszawa 9024 PLN/os
  • Dodaj do koszyka

Szczegóły oferty

NOWY ORLEAN – BATON ROUGE – NATCHEZ – MEMPHIS – NASHVILLE – CHATTANOOGA - ATLANTA

DZIEŃ 1: POLSKA – NOWY ORLEAN
Przybycie na lotnisko w Warszawie 2 godziny przed odlotem. Odprawa paszportowo-bagażowa. Wylot do Nowego Orleanu przez jeden z europejskich portów lotniczych. Po przylocie transfer do hotelu Hilton New Orleans Riverside lub obiektu o podobnym standardzie.

DZIEŃ 2: NOWY ORLEAN
Nowy Orlean to najważniejsze miasto portowe Luizjany, to unikalna mieszanka wpływów hiszpańskich, francuskich, karaibskich, afrykańskich oraz anglosaskich, które odzwierciedlają się w jedzeniu, muzyce i architekturze miasta. Ludzie z całego świata przybywali do Nowego Orleanu od czasu pierwszego rozplanowania ulic miasta w 1718 roku. Cały dzień przeznaczony do własnej dyspozycji i samodzielne zwiedzanie miasta (lub pod opieką polskiego pilota jeśli została wykupiona taka opcja). Anglojęzyczny pilot wycieczki pomoże wybrać najlepszy sposób na spędzenie wolnego dnia w Nowym Orleanie. Proponujemy opcjonalną wycieczkę do Louisiana Plantation połączoną z brunchem przy jazzie. Można także udać się na spacer po Royal Street, wzdłuż rzeki Mississippi lub po Garden District. Ulica Royal położona jest w we francuskiej dzielnicy i jest to jedna z oryginalnych ulic miasta pochodząca z początku XVIII wieku, znana dzisiaj ze sklepów z antykami, galerii sztuki i hoteli. W szczególności polecamy Garden District jako drugi obszar do odwiedzenia - jego spokojna atmosfera, zieleń i rezydencje stanowią silny kontrast z dzielnicą francuską. Znajdują się tu między innymi Cmentarz Lafayette powstały w 1833 roku, Kaplica Matki Bożej Nieustającej Pomocy, Womens Opera Guild House zbudowany w 1859 roku i wiele innych. Powrót do hotelu na nocleg.

DZIEŃ 3: NOWY ORLEAN – BATON ROUGE – NATCHEZ (ok. 405 km)
Dzisiejszy dzień rozpoczniemy od zwiedzania stolicy Luizjany – Baton Rouge. Następnie udamy się w podróż do Natchez przez historyczną aleję o imponującej długości 444 mil. Natchez to najstarsze miasto położone nad rzeką Mississippi. Każdego roku do Natachez pielgrzymuje tysiące ludzi w celu obejrzenia odnowionych domów tutejszych mieszkańców (Antebellum homes), którzy dla turystów otwierają swe domy pokazując jak wygląda życie w południowych Stanach. Miasto jest znakomitym przykładem dziewiętnastowiecznej architektury. Zakwaterowanie w hotelu Hotel Vue lub obiekcie o podobnym standardzie. Nocleg.

DZIEŃ 4: NATCHEZ - MISSISSIPPI - MEMPHIS (ok. 489 km)
Śniadanie. W dniu dzisiejszym grupa przejedzie do Memphis, dużego portu rzecznego, który był ważnym węzłem transportowym w handlu bawełną przed Wojną Secesyjną. Memphis nazywane jest także Domem Bluesa. To właśnie tutaj W.C. Handy po raz pierwszy zagrał piosenkę Memphis Blues, a także wiele innych utworów, które przyniosły mu reputację Ojca Blues. Przespacerujemy się najżywszą ulicą w okolicy – Beale Street gdzie bluesa słychać w każdym lokalu, przejdziemy się także zabytkową Front Street, gdzie niegdyś pracowali handlarze bawełną. Wizyta w Memphis nie byłaby kompletna bez wizyty w Graceland – posiadłości Elvisa Presleya (opcjonalnie – dodatkowo płatne).
Zakwaterowanie w hotelu Crowne Plaza Memphis Downtown lub obiekcie o podobnym standardzie. Nocleg.

DZIEŃ 5: MEMPHIS – NASHVILLE (ok. 400 km)
W dniu dzisiejszym udamy się do Nashville nazywanego stolicą muzyki Country. Znajduje się tu m.in. niedawno odnowione Ryman Auditorium oraz studia muzyczne w pobliżu Music Row, który jest domem dla setek firm związanych z muzyką country, gospel, jak i współczesnych branż muzyki chrześcijańskiej.
Zakwaterowanie w hotelu Inn at Opryland lub obiekcie o podobnym standardzie. Nocleg.

DZIEŃ 6: NASHVILLE
Dzień rozpoczniemy od porannej wycieczki po mieście Tennessee. Odwiedzimy jedno z wielu studiów nagraniowych. Wieczorem możliwość skorzystania z opcjonalnej kolacji z pokazem ( płatne dodatkowo ).

DZIEŃ 7: NASHVILLE – CHATTANOOGA – ATLANTA (ok. 405 km)
Przejazd do miejscowości Chattanooga, która zasłynęła dzięki przepięknej renowacji swojego centrum i budynków usytuowanych nad rzeką. Miasto znanej jest także z piosenki Chattanooga Choo Choo napisanej w 1941 roku. Następnie przejazd do Atlanty, gdzie zobaczymy Georgia Aquarium, World of Coca Cola i CNN Center. Przyjazd do Atlanty na nocleg w hotelu Four Points by Sheraton Atlanta Airport West lub obiekcie o podobnym standardzie.

DZIEŃ 8: ATLANTA – POLSKA
Od rana czas wolny bądź (w zależności od godziny wylotu) możliwość skorzystania z opcjonalnych wycieczek po Atlancie. Transfer na międzynarodowe lotnisko na lot powrotny do Polski.

DZIEŃ 9: POLSKA
Przylot do kraju. Zakończenie imprezy.

GŁÓWNE PUNKTY PROGRAMU:
• zwiedzanie Nowego Orleanu
• zwiedzanie Natchez
• zwiedzanie Memphis
• wycieczka po Nashville
• obejrzenie słynnego Chattanooga Choo Choo


MOŻLIWE WYCIECZKI FAKULTATYWNE:
• tradycyjny rejs jazzowy parostatkiem po rzece Mississippi
• wycieczka po moczarach połączona z brunchem przy jazzie w Nowym Orleanie (85 USD/os.)
• zwiedzanie posiadłości Elvisa Presleya (37 USD/os.)
• wizyta w Country Music Hall of Fame and Museum w Nashville (39 USD/os.)

OBSŁUGA NA MIEJSCU: anglojęzyczny przewodnik


cena zawiera

• Przelot samolotem na trasie Polska-Nowy Orlean/Atlanta-Polska z przesiadką w europejskim porcie lotniczym,
• bagaż główny i bagaż podręczny,
• transfery klimatyzowanym autokarem lub busem (w zależności od ilości osób),
• zakwaterowanie w wymienionych hotelach lub podobnych,
• udział w programie zwiedzania,
• usługi i asystę anglojęzycznego pilota/przewodnika lokalnego kontrahenta,
• wszelkie stanowe i lokalne taksy,
• transport 1 sztuki bagażu na osobę,
• zestaw informacyjny,
• ubezpieczenie Świat Multitravel + CP (choroby przewlekłe) do 100% KL + AS (amatorskie uprawianie sportu) – KL 150 000 EURO, NNW – 4 000 EURO, BAGAŻ – 400 EURO,

cena nie zawiera

• Opłaty za rejestrację w systemie ESTA (koszt 160 zł/osoba rejestracja wraz z pośrednictwem),
• wszelkich świadczeń dodatkowych,
• posiłków,
• opcjonalnych (dodatkowych) wycieczek fakultatywnych,
• wydatków natury osobistej,
• opłaty za nadbagaż (5 USD/1 dodatkowy bagaż/dzień),
• obligatoryjnych napiwków dla kierowcy (ok. 3 USD/dzień),
• pilota (ok. 4 USD/dzień),
• obligatoryjnej opłaty na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny 13 zł/osoba,
• Obligatoryjnej opłaty na Turystyczny Fundusz Pomocowy 13 zł/osoba
• wszelkich świadczeń i opłat nie ujętych w punkcie cena zawiera

uwagi

• Program jest ramowy i może ulec zmianie,
• Grupy międzynarodowe, autokarowe,
• Od 11 listopada 2019 roku zmieniły się przepisy dotyczące wjazdu oraz tranzytu dla Polaków do Stanów Zjednoczonych. Każdy obywatel RP, nie posiadający ważnej wizy, musi być zarejestrowany w elektronicznym systemie weryfikacji (ESTA)
• Podróżujący samolotem będą mogli dostać się na teren Stanów Zjednoczonych po uprzednim otrzymaniu autoryzacji ESTA (również dotyczy przesiadek).
• Podróżni zobowiązani są do posiadania biometrycznego paszportu ważnego przynajmniej 90 dni, biletu powrotnego lub bilet na dalszą podróż z datą wyjazdu z USA.
• Podróżni posiadający ważną wizę turystyczną/biznesową do USA nie muszą ubiegać się o autoryzację ESTA i mogą dalej korzystać z wizy
• Przy wylotach do Stanów Zjednoczonych paszport musi być ważny minimum 6 miesięcy od daty planowanego powrotu
• Cena przelotu podana została w najniższej taryfie obowiązującej na przelot w okresie ważności powyższej taryfy. W przypadku niedostępności tej taryfy istnieje możliwość rezerwacji biletu w innej – za odpowiednią dopłatą przy uprzednim potwierdzeniu,
• Istnieje możliwość wylotu z Krakowa, Katowic, Wrocławia, Poznania i Gdańska (do indywidualnej kalkulacji)
• Możliwość wykupienia ubezpieczenia od kosztów rezygnacji +3,2% wrtości imprezy (należy zgłosić w ciągu 24h od dnia podpisania umowy).
• Możliwość kalkulacji pobytu w pokoju 1-osobowym na zapytanie.
• Zgodnie z obowiązującymi w Polsce przepisami (Ustawy o obywatelstwie polskim), przy przekraczaniu polskiej granicy państwowej przez obywateli Polski posiadających podwójne obywatelstwo, podczas kontroli granicznej obowiązuje wymóg okazania polskiego dokumentu paszportowego.
• Przed wyjazdem prosimy sprawdzić aktualne warunki wjazdowe na stronie Ministerstwa Sprawa Zagranicznych danego kraju oraz warunki wizowe na stronie wizowanie.com
• Zgodnie z obowiązującymi w Polsce przepisami (Ustawy o obywatelstwie polskim), przy przekraczaniu polskiej granicy państwowej przez obywateli Polski posiadających podwójne obywatelstwo, podczas kontroli granicznej obowiązuje wymóg okazania polskiego dokumentu paszportowego.

GWARANCJA NIEZMIENNOŚCI CENY:
• Istnieje możliwość zakupu Gwarancji Niezmienności Ceny, kwota zależna jest od koszty imprezy (na osobę).
• Gwarancja oznacza,że cena zarezerwowanej imprezy turystycznej nie ulegnie zmianie do dnia wyjazdu (dotyczy wzrostu kursu walut)
• Gwarancja nie dotyczy sytuacji zmian w rezerwacji na życzenie klienta,które skutkują zmianą ceny świadczeń na umowie.
• Informacje o zakupie Gwarancji Niezmienności Ceny należy zgłosić i opłacić maksymalnie w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy.

Do 3500zł/osoba - 65 zł/osoba
3501 do 6000 zł/osoba - 100 zł/osoba
Od 6001 do 9000zł/osoba - 170 zł/osoba
Powyżej 9000 zł/osoba - 250 zł/osoba

MOŻLIWE WYCIECZKI FAKULTATYWNE:
- tradycyjny rejs jazzowy parostatkiem po rzece Mississippi
- wycieczka po moczarach połączona z brunchem przy jazzie w Nowym Orleanie (85 USD/os.)
- zwiedzanie posiadłości Elvisa Presleya (37 USD/os.)
- wizyta w Country Music Hall of Fame and Museum w Nashville (39 USD/os.)

USA

OSOBY ZASZCZEPIONE
• Test na COVID-19 jest wymagany. Akceptowane testy - NAAT lub antygenowy, w tym także rapid oraz testy domowe dopuszczone do użycia w danym państwie i spełniające warunki określone przez CDC, np. RT-PCR, TMA, RT-LAMP, NEAR, HDA. Na zaświadczeniu muszą znajdować się dane umożliwiające identyfikację podróżnego – imię, nazwisko, data urodzenia, data pobrania próbki, wynik testu oraz nazwa instytucji wykonującej badanie. Dokumentacja jeśli w języku innym niż angielski należy kontaktować się z przedstawicielem linii lotniczych. Test nie powinien być wykonany wcześniej, niż po północy dnia, który poprzedza dzień wylotu do USA.
• Unijny Certyfikat potwierdzający szczepienie p/COVID uznawany jest w formie papierowej oraz elektronicznej w języku angielskim.
• Od 26.04.2022 r. osoby pełnoletnie, które zaszczepiły się przeciw COVID19 w cyklu podstawowym (jedną dawką Johnson&Johnson lub dwiema dawkami pozostałych szczepionek) oraz przyjęły dawkę przypominającą, mają bezterminowo ważne Unijne Certyfikaty COVID.

OSOBY NIEZASZCZEPIONE
• Test na COVID-19 jest wymagany. Test nie powinien być wykonany wcześniej, niż po północy dnia, który poprzedza dzień wylotu do USA;
• Test po przylocie, wykonany w okresie 3-5 dni;
• 7-dniowa kwarantanna po przylocie.

OZDROWIEŃCY
• Test na COVID-19 jest wymagany;
• Ozdrowieńcy, którzy nie są zaszczepieni nie uzyskają prawa wjazdu, chyba że należą do jednej z kategorii wyłączonych z tego obostrzenia, tj. członkowie załóg statków powietrznych, posiadacze wiz A1, A2, C2, C3, G1-4, NATO1-4, NATO6, obcokrajowcy podróżujący na zaproszenie ONZ, osoby, którym ze względu na wiek podanie szczepionki jest niemożliwe, osoby, które posiadają medyczne przeciwwskazania do otrzymania szczepionki, uczestnicy prac badawczych/testów nad szczepieniami przeciwko COVID-19, osoby, które uzyskały zgodę dyrektora CDC, członkowie sił zbrojnych i ich współmałżonkowie i dzieci, podróżni z krajów, w których dostępność szczepionek jest ograniczona posiadający wizę inną niż B1/2

DZIECI
• Wszyscy podróżni powyżej 2 roku życia, wykonany na dzień przed przylotem.

WAŻNE DOKUMENTY
• Negatywny wynik testu na COVID-19 (PCR, NAAT lub antygenowego) w języku angielskim;
• Unijny Certyfikat Szczepienia pobrany z Internetowego Konta Pacjenta.
• Test nie powinien być wykonany wcześniej, niż po północy dnia, który poprzedza dzień wylotu do USA;
• Ważny paszport (także dzieci bez względu na wiek);
• Ważna wiza lub ESTA

Informacje o wizie do USA
Od 11 listopada 2019 roku zmieniły się przepisy dotyczące wjazdu oraz tranzytu dla Polaków do Stanów Zjednoczonych. Każdy obywatel RP musi być zarejestrowany w elektronicznym systemie weryfikacji (ESTA)
Podróżujący samolotem będą mogli dostać się na teren Stanów Zjednoczonych po uprzednim otrzymaniu autoryzacji ESTA (również dotyczy przesiadek).
Podróżni zobowiązani są do posiadania biometrycznego paszportu ważnego przynajmniej 90 dni, biletu powrotnego lub bilet na dalszą podróż z datą wyjazdu z USA.
Podróżni posiadający ważną wizę turystyczną/biznesową do USA nie muszą ubiegać się o autoryzację ESTA i mogą dalej korzystać z wizy

Wniosek o ESTA
Wymagane dokumenty do rejestracji ESTA:
• wypełniony wniosek (poniżej)
• skan paszportu (strona za zdjęciem)

Łączny koszt pośrednictwa i ESTA:
• 160 PLN/os.

Ważność ESTA:
• ważna maksymalnie 2 lata

UWAGA!!!
O wizę nadal muszą występować osoby, które zamierzają przebywać na terenie USA ponad 90 dni lub otrzymały odmowę ESTA lub po 1 marca 2011 roku odwiedziły Koreę Północną, Iran, Irak, Libię, Somalię, Sudan, Syrię lub Jemen, a także wyjeżdżający do pracy. ESTA może być wykorzystana wyłącznie przy wyjazdach turystycznych lub biznesowych

Pliki do pobrania

Skontaktuj się z nami

+48 42 633 35 55 + 48 22 622 82 96
+48 42 636 53 52 +48 42 633 35 55
Pn - Pt 10.00 - 18.00 So * 10.00 - 16.00

* obowiązuje w okresie kwiecień – październik