Infolinia +48 42 636 53 52, +48 42 633 35 55
  • Polecane:
  • POLSKA
  • MAURITIUS
  • KARAIBY
  • MALEDIWY
  • MEKSYK
  • CHORWACJA
  • WŁOCHY
  • TAJLANDIA
  • USA
  • IZRAEL

Przeminęło z wiatrem

USA/Atlanta
sob. 27.08.2022 - sob. 10.09.2022 osoba w pokoju 2-os, Wyżywienie: BW - własne, Wylot: Warszawa 12544 PLN/OS Dodaj do koszyka

Inne terminy

Wrzesień 2022 od 12544 PLN/os
sob. 24.09.2022 - sob. 08.10.2022 (15 dni)
  • Liczba pokoi: 1, osoba w pokoju 2-os, Wyżywienie: BW - własne, Wylot: Warszawa 12544 PLN/os
  • Dodaj do koszyka

Szczegóły oferty

ATLANTA – AUGUSTA – CHARLESTON – SAVANNAH – ST. AUGUSTINE – TALLAHASSEE – PENSACOLA – NOWY ORLEAN – BATON ROUGE – NATCHEZ – MEMPHIS – NASHVILLE – CHATTANOOGA – ATLANTA

DZIEŃ 1: POLSKA – ATLANTA
Przybycie na lotnisko w Warszawie na minimum 2 godziny przed odlotem. Odprawa paszportowo-bagażowa. Wylot do Atlanty (przez jeden z europejskich portów lotniczych). Transfer do hotelu. Zakwaterowanie w hotelu Holiday Inn Express Downtown lub Hotel Indigo Vinings lub obiekcie o podobnym standardzie.

DZIEŃ 2: ATLANTA
Dziś odbędzie się wycieczka po Atlancie. Dowiemy się między innymi wielu szczegółów z życia Margaret Mitchell, autorki powieści Przeminęło z Wiatrem. Odwiedzimy jej były dom który został odrestaurowany, i w którym dziś znajduje się muzeum oraz plantacja Stately Oaks. Zobaczymy tu pamiątki związane z filmem, który powstał na podstawie wymienionej powieści.

DZIEŃ 3: ATLANTA – AUGUSTA – CHARLESTON ( ok. 700 km )
W drodze do Charleston przejazd przez drugie co do wielkości miasto stanu Georgia – Augusta, jednego z najpiękniejszych miast południowej części USA. W Augusta odbywa się jeden z prestiżowych, golfowych turniejów Masters. W Charleston odbędzie się popołudniowa piesza wycieczka po jego najpiękniejszych zakątkach. Wieczorem można skorzystać z opcjonalnego romantycznego rejsu o zachodzie słońca. Zakwaterowanie w hotelu Holiday Inn Riverview lub obiekcie o podobnym standardzie.

DZIEŃ 4: CHARLESTON – ANTEBELLUM PLANTATION – SAVANNAH ( ok. 200 km)
Dzień rozpoczniemy od spaceru po świetnie zachowanej historycznej dzielnicy miasta Charleston. Następnie będzie możliwość skorzystania z opcjonalnej wycieczki do zabytkowej plantacji Boone Hall ze słynną aleją dębów. Miejsce to pojawiło się w wielu filmach amerykańskich, w tym Północ i Południe. Po drodze do Savannah zatrzymamy się na Port Royal Island i zobaczymy Beaufort – drugie najstarsze miasto Południowej Karoliny. Imponująca architektura Antebellum była tłem dla wielu filmów, m.in. Forrest Gump. Zakwaterowanie w hotelu Comfort Suites Historic lub obiekcie o podobnym standardzie.

DZIEŃ 5: SAVANNAH
Śniadanie. Dziś zwiedzimy Savannah – niegdyś największy port bawełniany na świecie. Miasto to uchodzi za jedno z pierwszych planowo budowanych miast w Ameryce Północnej. Plan miasta tworzą poprzecznie przecinające się ulice i aleje obsadzone dębami i azaliami oraz 24 place miejskie. Ponad 1100 budynków posiada tutaj walory historyczne. Wiele z nich reprezentuje styl angielskiej regencji, a także lokalny styl kolonialny. Dawne magazyny bawełniane wzdłuż rzeki zostały przemienione w sklepy i restauracje, chętnie odwiedzane przez turystów. Powrót do hotelu.

DZIEŃ 6: SAVANNAH – MONTGOMERY ( ok. 550 km)
Śniadanie. Przejazd dalej na południe wzdłuż wybrzeża Georgii mijając po drodze miasteczka pełne uroku. Po przybyciu do Montgomery odwiedzimy bibliotekę Rosa Parks i muzeum. Będzie także możliwość skorzystania z opcjonalnej wycieczki do Dexter Avenue King Memorial Baptist Church – kościoła baptystów, w którym Marcin Luter prowadził swoje kazania. Zakwaterowanie w hotelu Comfort Inn and Suites Montgomery East lub obiekcie o podobnym standardzie.

DZIEŃ 7: MONTGOMERY – SELMA – NOWY ORLEAN ( ok. 500 km )
Śniadanie. Przejazd z Montgomery do miasta Selma, gdzie odwiedzimy Edmund Pettus Bridge i Brown Chapel AME Church. Wieczorem przyjedziemy do Nowego Orleanu – unikalnej mieszanki wpływów hiszpańskich, francuskich, karaibskich, afrykańskich oraz anglosaskich jeżeli chodzi o jedzenie, muzykę i architekturę miasta. Zakwaterowanie w hotelu Hilton New Orleans Riverside lub obiekcie o podobnym standardzie.

DZIEŃ 8: NOWY ORLEAN
Cały dzień do własnej dyspozycji. Pilot wycieczki pomoże wybrać najlepszy sposób na spędzenie wolnego dnia w Nowym Orleanie. Opcjonalna wycieczka do Louisiana Plantation połączona z brunchem przy jazzie. Można także udać się na spacer po Royal Street, wzdłuż rzeki Mississippi lub po Garden District. W Nowym Orleanie jest wiele więcej atrakcji wartych zobaczenia City Park z małymi lagunami, cmentarz St. Louis Cemetery, New Orleans Museum of Art. Można również wybrać się na spacer klimatycznymi uliczkami miasta, gdzie można kupić pamiątki lub wypić pyszną café au lait w jednej z licznych kawiarnii.

DZIEŃ 9: NOWY ORLEAN – BATON ROUGE – NATCHEZ ( ok. 400 km )
Po wyjeździe z Nowego Orleanu przejedziemy do stolicy Louisiany, Baton Rouge, na krótkie zwiedzanie miasta. W jego centrum główne atrakcje to kasyno nad brzegiem rzeki, pływające muzeum USS Kidd i ultranowoczesne Shaw Centre for the Arts, w którym znajdują się muzeum sztuki, przestrzenie galerii, teatry i restauracje. Następnie dojedziemy do Natchez. Jest to najstarsze miasto nad rzeką Missisipi, założone przez europejskich sadników. Na jego terenie znajduje się również wiele przykładów dziewiętnastowiecznej architektury. Wieczorem warto wybrać się na spacer po centrum miasta czy zwiedzić jedną z siedzib XIX wiecznych milionerów. Zakwaterowanie w hotelu Holiday Vue lub obiekcie o podobnym standardzie.

DZIEŃ 10: NATCHEZ – MISSISSIPPI – MEMPHIS ( ok. 600 km)
Śniadanie. Przejazd do Memphis, dużego portu rzecznego, który był ważnym węzłem transportowym przed Wojną Secesyjną. Memphis nazywane jest Domem Bluesa. Przespacerujemy się najżywszą ulicą w okolicy – Beale Street gdzie bluesa słychać w każdym lokalu, przejdziemy się także Front Street gdzie niegdyś pracowali handlarze bawełną. Opcjonalna wizyta w Graceland – posiadłości Elvisa Presleya. Zakwaterowanie w hotelu Crowne Plaza Memphis Downtown lub obiekcie o podobnym standardzie.

DZIEŃ 11: MEMPHIS – NASHVILLE ( ok. 350 km )
Przejazd do Nashville nazywanego stolicą muzyki Country. Znajduje się tu m.in. niedawno odnowione Ryman Auditorium oraz studia muzyczne w pobliżu Music Row, Country Music Hall of Fame, gdzie można zobaczyć m In. gitarę Johnny’ego Casha . Zakwaterowanie w hotelu Inn at Opryland lub obiekcie o podobnym standardzie.

DZIEŃ 12: NASHVILLE
Dzień rozpoczniemy w kwitnącej stolicy kulturalnej Tennessee z poranną wycieczką po mieście. Odwiedzimy jedno z wielu studiów nagraniowych. Wieczorem opcjonalna (dodatkowo płatna) kolacja i show.

DZIEŃ 13: NASHVILLE – CHATTANOOGA – ATLANTA ( ok. 400 km)
Wyjazd ze Stolicy Country do miejscowości Chattanooga, która zasłynęła dzięki przepięknej renowacji swojego centrum i budynków usytuowanych nad rzeką. Po południu przejazd do Antlanty, gdzie zobaczymy Georgia Aquarium, World of Coca Cola i CNN Center. Nocleg w hotelu Four Points by Sheraton Atlanta Airport West lub obiekcie o podobnym standardzie.

DZIEŃ 14: ATLANTA – POLSKA
Wykwaterowanie z hotelu. Transfer na lotnisko. Odprawa paszportowo bagażowa a następnie wylot do Polski.

DZIEŃ 15: POLSKA
Przylot do kraju. Zakończenie imprezy.

GŁÓWNE PUNKTY PROGRAMU:
• wycieczka na plantację Stately Oaks
• wycieczka krajoznawcza po Atlancie
• zwiedzanie historycznego miasta Charleston
• podróż do Beaufort
• wycieczka po zabytkowej dzielnicy Savannah
• droga Szlakiem Praw Obywatelskich w Montgomery i Selma
• zwiedzanie Nowego Orleanu
• zwiedzanie Natchez
• zwiedzanie Memphis
• wycieczka po Nashville
• obejrzenie słynnego Chattanooga Choo Choo

MOŻLIWE WYCIECZKI FAKULTATYWNE:
• wycieczka na plantację Boone Hall (29 USD/os.)
• kolacja podczas rejsu łodzią po rzece Savannah (75 USD/os.)
• tradycyjny rejs jazzowy parostatkiem po rzece Mississippi
• wycieczka po moczarach połączona z brunchem przy jazzie w Nowym Orleanie (85 USD/os.)
• zwiedzanie posiadłości Elvisa Presleya (37 USD/os.)
• wizyta w Country Music Hall of Fame and Museum w Nashville (39 USD/os.)

OBSŁUGA NA MIEJSCU: anglojęzyczny przewodnik



cena zawiera

• Przelot samolotem na trasie Polska-Atlanta-Polska z przesiadką w europejskim porcie lotniczym,
• bagaż główny i bagaż podręczny,
• transfery klimatyzowanym autokarem lub busem (w zależności od ilości osób),
• zakwaterowanie w wymienionych hotelach lub podobnych, udział w programie zwiedzania,
• usługi i asystę anglojęzycznego pilota/przewodnika lokalnego kontrahenta, wszelkie stanowe i lokalne taksy,
• transport 1 sztuki bagażu na osobę,
• zestaw informacyjny,
• ubezpieczenie Świat Multitravel + CP (choroby przewlekłe) do 100% KL + AS (amatorskie uprawianie sportu) – KL 150 000 EURO, NNW – 4 000 EURO, BAGAŻ – 400 EURO,

cena nie zawiera

• Opłaty za rejestrację w systemie ESTA (koszt 160 zł/osoba rejestracja wraz z pośrednictwem),
• wszelkich świadczeń dodatkowych,
• opcjonalnych (dodatkowych) wycieczek fakultatywnych,
• posiłków,
• wydatków natury osobistej,
• opłaty za nadbagaż (5 USD/1 dodatkowy bagaż/dzień),
• obligatoryjnych napiwków dla kierowcy (ok. 3 USD/dzień), pilota (ok. 4 USD/dzień),
• obligatoryjnej opłaty na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny 13 zł/osoba,
• Obligatoryjnej opłaty na Turystyczny Fundusz Pomocowy 13 zł/osoba
• wszelkich świadczeń i opłat nie ujętych w punkcie "cena zawiera"

uwagi

• Program jest ramowy i może ulec zmianie,
• Grupy międzynarodowe, autokarowe,
• Od 11 listopada 2019 roku zmieniły się przepisy dotyczące wjazdu oraz tranzytu dla Polaków do Stanów Zjednoczonych. Każdy obywatel RP, nie posiadający ważnej wizy, musi być zarejestrowany w elektronicznym systemie weryfikacji (ESTA)
• Podróżujący samolotem będą mogli dostać się na teren Stanów Zjednoczonych po uprzednim otrzymaniu autoryzacji ESTA (również dotyczy przesiadek).
• Podróżni zobowiązani są do posiadania biometrycznego paszportu ważnego przynajmniej 90 dni, biletu powrotnego lub bilet na dalszą podróż z datą wyjazdu z USA.
• Podróżni posiadający ważną wizę turystyczną/biznesową do USA nie muszą ubiegać się o autoryzację ESTA i mogą dalej korzystać z wizy
• Przy wylotach do Stanów Zjednoczonych paszport musi być ważny minimum 6 miesięcy od daty planowanego powrotu
• Cena przelotu podana została w najniższej taryfie obowiązującej na przelot w okresie ważności powyższej taryfy. W przypadku niedostępności tej taryfy istnieje możliwość rezerwacji biletu w innej – za odpowiednią dopłatą przy uprzednim potwierdzeniu,
• Przy wylotach w okresie Wysokiego Sezonu (najczęściej jest to okres letniej przerwy wakacyjnej oraz Świąt) obowiązuje dopłata do biletu lotniczego (zgodnie z taryfą linii lotniczej, na której został zarezerwowany przelot, które wymagają wcześniejszego potwierdzenia),
• Istnieje możliwość wylotu z Krakowa, Katowic, Wrocławia, Poznania i Gdańska (do indywidualnej kalkulacji
• Możliwość wykupienia ubezpieczenia od kosztów rezygnacji + 3,2% wartości imprezy (należy zgłosić w ciągu 24h od dnia podpisania umowy).
• Możliwość kalkulacji pobytu w pokoju 1-osobowym na zapytanie.
• Zgodnie z obowiązującymi w Polsce przepisami (Ustawy o obywatelstwie polskim), przy przekraczaniu polskiej granicy państwowej przez obywateli Polski posiadających podwójne obywatelstwo, podczas kontroli granicznej obowiązuje wymóg okazania polskiego dokumentu paszportowego.
• Przed wyjazdem prosimy sprawdzić aktualne warunki wjazdowe na stronie Ministerstwa Sprawa Zagranicznych danego kraju oraz warunki wizowe na stronie wizowanie.com


GWARANCJA NIEZMIENNOŚCI CENY:
• Istnieje możliwość zakupu Gwarancji Niezmienności Ceny, kwota zależna jest od koszty imprezy (na osobę).
• Gwarancja oznacza,że cena zarezerwowanej imprezy turystycznej nie ulegnie zmianie do dnia wyjazdu (dotyczy wzrostu kursu walut)
• Gwarancja nie dotyczy sytuacji zmian w rezerwacji na życzenie klienta,które skutkują zmianą ceny świadczeń na umowie.
• Informacje o zakupie Gwarancji Niezmienności Ceny należy zgłosić i opłacić maksymalnie w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy.

Do 3500zł/osoba - 65 zł/osoba
3501 do 6000 zł/osoba - 100 zł/osoba
Od 6001 do 9000zł/osoba - 170 zł/osoba
Powyżej 9000 zł/osoba - 250 zł/osoba

MOŻLIWE WYCIECZKI FAKULTATYWNE:
- wycieczka na plantację Boone Hall (29 USD/os.)
- kolacja podczas rejsu łodzią po rzece Savannah (75 USD/os.)
- tradycyjny rejs jazzowy parostatkiem po rzece Mississippi
- wycieczka po moczarach połączona z brunchem przy jazzie w Nowym Orleanie (85 USD/os.)
- zwiedzanie posiadłości Elvisa Presleya (37 USD/os.)
- wizyta w Country Music Hall of Fame and Museum w Nashville (39 USD/os.)

USA

OSOBY ZASZCZEPIONE
• Test na COVID-19 jest wymagany. Akceptowane testy - NAAT lub antygenowy, w tym także rapid oraz testy domowe dopuszczone do użycia w danym państwie i spełniające warunki określone przez CDC, np. RT-PCR, TMA, RT-LAMP, NEAR, HDA. Na zaświadczeniu muszą znajdować się dane umożliwiające identyfikację podróżnego – imię, nazwisko, data urodzenia, data pobrania próbki, wynik testu oraz nazwa instytucji wykonującej badanie. Dokumentacja jeśli w języku innym niż angielski należy kontaktować się z przedstawicielem linii lotniczych. Test nie powinien być wykonany wcześniej, niż po północy dnia, który poprzedza dzień wylotu do USA.
• Unijny Certyfikat potwierdzający szczepienie p/COVID uznawany jest w formie papierowej oraz elektronicznej w języku angielskim.
• Od 26.04.2022 r. osoby pełnoletnie, które zaszczepiły się przeciw COVID19 w cyklu podstawowym (jedną dawką Johnson&Johnson lub dwiema dawkami pozostałych szczepionek) oraz przyjęły dawkę przypominającą, mają bezterminowo ważne Unijne Certyfikaty COVID.

OSOBY NIEZASZCZEPIONE
• Test na COVID-19 jest wymagany. Test nie powinien być wykonany wcześniej, niż po północy dnia, który poprzedza dzień wylotu do USA;
• Test po przylocie, wykonany w okresie 3-5 dni;
• 7-dniowa kwarantanna po przylocie.

OZDROWIEŃCY
• Test na COVID-19 jest wymagany;
• Ozdrowieńcy, którzy nie są zaszczepieni nie uzyskają prawa wjazdu, chyba że należą do jednej z kategorii wyłączonych z tego obostrzenia, tj. członkowie załóg statków powietrznych, posiadacze wiz A1, A2, C2, C3, G1-4, NATO1-4, NATO6, obcokrajowcy podróżujący na zaproszenie ONZ, osoby, którym ze względu na wiek podanie szczepionki jest niemożliwe, osoby, które posiadają medyczne przeciwwskazania do otrzymania szczepionki, uczestnicy prac badawczych/testów nad szczepieniami przeciwko COVID-19, osoby, które uzyskały zgodę dyrektora CDC, członkowie sił zbrojnych i ich współmałżonkowie i dzieci, podróżni z krajów, w których dostępność szczepionek jest ograniczona posiadający wizę inną niż B1/2

DZIECI
• Wszyscy podróżni powyżej 2 roku życia, wykonany na dzień przed przylotem.

WAŻNE DOKUMENTY
• Negatywny wynik testu na COVID-19 (PCR, NAAT lub antygenowego) w języku angielskim;
• Unijny Certyfikat Szczepienia pobrany z Internetowego Konta Pacjenta.
• Test nie powinien być wykonany wcześniej, niż po północy dnia, który poprzedza dzień wylotu do USA;
• Ważny paszport (także dzieci bez względu na wiek);
• Ważna wiza lub ESTA

Informacje o wizie do USA
Od 11 listopada 2019 roku zmieniły się przepisy dotyczące wjazdu oraz tranzytu dla Polaków do Stanów Zjednoczonych. Każdy obywatel RP musi być zarejestrowany w elektronicznym systemie weryfikacji (ESTA)
Podróżujący samolotem będą mogli dostać się na teren Stanów Zjednoczonych po uprzednim otrzymaniu autoryzacji ESTA (również dotyczy przesiadek).
Podróżni zobowiązani są do posiadania biometrycznego paszportu ważnego przynajmniej 90 dni, biletu powrotnego lub bilet na dalszą podróż z datą wyjazdu z USA.
Podróżni posiadający ważną wizę turystyczną/biznesową do USA nie muszą ubiegać się o autoryzację ESTA i mogą dalej korzystać z wizy

Wniosek o ESTA
Wymagane dokumenty do rejestracji ESTA:
• wypełniony wniosek (poniżej)
• skan paszportu (strona za zdjęciem)

Łączny koszt pośrednictwa i ESTA:
• 160 PLN/os.

Ważność ESTA:
• ważna maksymalnie 2 lata

UWAGA!!!
O wizę nadal muszą występować osoby, które zamierzają przebywać na terenie USA ponad 90 dni lub otrzymały odmowę ESTA lub po 1 marca 2011 roku odwiedziły Koreę Północną, Iran, Irak, Libię, Somalię, Sudan, Syrię lub Jemen, a także wyjeżdżający do pracy. ESTA może być wykorzystana wyłącznie przy wyjazdach turystycznych lub biznesowych

Pliki do pobrania

Skontaktuj się z nami

+48 42 633 35 55 + 48 22 622 82 96
+48 42 636 53 52 +48 42 633 35 55
Pn - Pt 10.00 - 18.00 So * 10.00 - 16.00

* obowiązuje w okresie kwiecień – październik