Infolinia +48 42 636 53 52, +48 42 633 35 55
  • Polecane:
  • POLSKA
  • MAURITIUS
  • KARAIBY
  • MALEDIWY
  • MEKSYK
  • CHORWACJA
  • WŁOCHY
  • TAJLANDIA
  • USA
  • IZRAEL

Tajemnice zachodniego wybrzeża z polskim pilotem

USA/Kalifornia/San Francisco
pt. 02.09.2022 - pt. 16.09.2022 osoba w pokoju 2-os, Wyżywienie: Wyżywienie według programu, Wylot: Warszawa 18476 PLN/OS Dodaj do koszyka

Szczegóły oferty

SAN FRANCISCO – YOSEMITE – PARK NARODOWY YOSEMITE – PUSTYNIA MOJAVE – LAS VEGAS – PARK NARODOWY GRAND CANYON WEST – LAS VEGAS – PALM SPRINGS – SAN DIEGO – THE OC – LOS ANGELES – MALIBU – SANTA BARBARA – CENTRAL COAST – HEARST CASTLE – BIG SUR – MONTEREY/CARMEL – SAN FRANCISCO

DZIEŃ 1: WARSZAWA – SAN FRANCISCO
Przybycie uczestników wycieczki na lotnisko na minimum 2 godziny przed odlotem. Odprawa paszportowo-bagażowa. Wylot do San Francisco (przez jeden z europejskich portów lotniczych). Transfer do hotelu. Zakwaterowanie w The Park Central San Francisco lub podobnym.

DZIEŃ 2: SAN FRANCISCO
Dziś rano czeka nas wycieczka po San Francisco, podczas której zwiedzimy wiele najsłynniejszych atrakcji, w tym Chinatown, Union Square i Fishermans Wharf oraz przejedziemy się jedną z historycznych kolei linowych. Ponieważ żadna wizyta w San Francisco nie byłaby kompletna bez rejsu po zatoce lub przekroczenia mostu Golden Gate, po południu odbierzemy rowery z Fisherman’s Wharf. W drodze powrotnej wejdziemy na prom i przepłyniemy z powrotem przez zatokę, mijając słynne Pier 39 Sea Lions wzdłuż historycznego nabrzeża, podziwiając spektakularną panoramę miasta. Z daleka zobaczymy również słynną wyspę Alcatraz. Wieczorem kolacja w restauracji w dzielnicy Chinatown (opcjonalnie). Transfer do hotelu.

DZIEŃ 3: SAN FRANCISCO
Dzień przeznaczony na czas wolny. Będzie możliwość skorzystania z opcjonalnych wycieczek tj. przejażdżka kolejką linową do Fishermans Wharf, gdzie można cieszyć się „Taste of San Francisco”: lokalnymi owocami morza, słynnym pieczywem na zakwasie lub czekoladą Ghiradelli. Możliwy jest także spacer po przystani Sea Lions, lub wizyta w Union Square. Oferujemy także wycieczkę do Doliny Napa, znanej na całym świecie z doskonałych winnic i pięknej scenerii, wraz z degustacją wina. Można wybrać się również do San Francisco Bay Area, wędrując przez pobliski las w Parku Narodowym Muir Woods National Monument. Transfer do hotelu.

DZIEŃ 4: SAN FRANCISCO – YOSEMITE – PARK NARODOWY YOSEMITE (OK. 475 KM)
Dziś będziemy podróżować na wschód w kierunku pasma górskiego Sierra Nevada i prawie 1200 km2 terenu Parku Narodowego Yosemite. W parku znajdują się wspaniałe krajobrazy tj. Yosemite Falls, Half Dome, El Capitan, Tunnel View i Bridalveil Falls. Transfer do hotelu. Zakwaterowanie w Hotel Piccadilly lub podobnym.

DZIEŃ 5: YOSEMITE – PUSTYNIA MOJAVE – LAS VEGAS (OK. 765 KM)
Dzisiaj czeka nas podróż przez pustynię Mojave w drodze do Las Vegas. Późnym popołudniem przyjedziemy do olśniewającego Las Vegas, zwanego „Entertainment Capital of the World”. Będzie wystarczająco dużo czasu, aby nacieszyć się pięknem tego miasta podczas ekscytującej wieczornej wycieczki po śródmieściu i słynnych kasynach wzdłuż Strip. Transfer do hotelu. Zakwaterowanie w Luxor Hotel & Casino lub podobnym.

DZIEŃ 6: LAS VEGAS – PARK NARODOWY GRAND CANYON WEST – LAS VEGAS (OK. 815 KM)
Dziś rano zatrzymamy się przy kultowym znaku powitalnym w Las Vegas. Po drodze podziwiać będziemy piękno jeziora Mead, największego zbiornika wodnego w USA utworzonego przez Zaporę Hoovera. Gdy dotrzemy do Parku Narodowego Grand Canyon West będzie czas na samodzielne odkrywanie widoków. Dla osób chętnych możliwe będzie skorzystanie z opcjonalnych wycieczek: lotu helikopterem nad kanionem, spływ po Kolorado lub spacer po platformie Skywalk. Transfer do hotelu.

DZIEŃ 7: LAS VEGAS – PALM SPRINGS – SAN DIEGO (OK. 600 KM)
Dzisiejsza podróż zabierze nas z Las Vegas do Palm Springs. To miasto na pustyni było kiedyś znane jako zimowe schronienie gwiazd tj. Frank Sinatra, Jane Russell i Elvis Presley. Dziś jest to kwitnąca miejscowość wypoczynkowa ze świetnymi sklepami, restauracjami i całorocznym pustynnym klimatem. Dalej przejedziemy na południe do San Diego, miasta znanego z plaż, parków i doskonałego klimatu. Wieczorem czas wolny. Warto w tym czasie odwiedzić niektóre z tętniących życiem dzielnic San Diego. Transfer do hotelu. Zakwaterowanie w Comfort Inn & Suites San Diego Zoo/Seaworld lub podobnym.

DZIEŃ 8: SAN DIEGO
Dziś odkryjemy drugie co do wielkości miasto w Kalifornii. Spokojna atmosfera surfowania w nadmorskich dzielnicach, takich jak Sunset Beach, stanowi kwintesencję wrażeń wybrzeża Kalifornii. Podczas zwiedzania miasta San Diego będziemy świadkami centralnej roli amerykańskiej marynarki wojennej w tym mieście portowym. Można wybrać się na jedną z wielu atrakcji San Diego, takich jak Sea World lub World Famous San Diego Zoo. Wieczorem warto zobaczyć inną tętniącą życiem dzielnicę miasta lub rejs po zatoce (opcjonalnie). Transfer do hotelu.

DZIEŃ 9: SAN DIEGO – LOS ANGELES (OK. 195 KM)
Dziś rano kierujemy się na północ wzdłuż wybrzeża SoCal w kierunku hrabstwa Orange lub OC, jak to mówią miejscowi. Będziemy cieszyć się wspaniałą atmosferą Laguna Beach z lokalnymi galeriami sztuki i tętniącą życiem kulturą surfingu. Nasza podróż zaprowadzi nas dalej do Los Angeles, drugiego co do wielkości miasta Ameryki, rozległej metropolii i domu amerykańskiego przemysłu rozrywkowego. Wieczór przeznaczony na czas wolny. Transfer do hotelu. Zakwaterowanie w Crowne Plaza LA Harbor lub podobnym.

DZIEŃ 10: LOS ANGELES
Wybierzemy się na wycieczkę po Los Angeles, dzięki której zaznamy prawdziwego smaku Południowej Kalifornii, odwiedzając najpopularniejsze nadmorskie społeczności, takie jak Wenecja, której promenada słynie z Muscle Beach oraz Santa Monica, gdzie znajduje się słynne molo, jedno z najstarszych w Kalifornii. Zobaczymy blask i urok Beverly Hills, gdzie przejdziemy się po znanym Rodeo Drive. Poznamy lokalne smaki na targu LA Farmers Market a następnie udamy się do Hollywood, gdzie zobaczymy gwiazdy na Alei Gwiazd i ślady stóp w Teatrze Chińskim oraz oczywiście znak Hollywood. Popołudniu możliwa jest wędrówka po Wzgórzach Hollywood do Obserwatorium Griffitha lub udział w emocjach oferowanych w Universal Studios (opcjonalnie). Transfer do hotelu.

DZIEŃ 11: LOS ANGELES – MALIBU – SANTA BARBARA – CENTRAL COAST (OK. 270 KM)
Dziś rano wyruszamy z Los Angeles i przejeżdżamy przez przybrzeżną wioskę Malibu, gdzie mieszkają zarówno celebryci, jak i pustelnicy, to miejsce niepodobne do żadnego innego w Kalifornii. Dalej przejedziemy na północ wzdłuż Pacific Coast Highway (nazywana przez mieszkańców PCH) do Santa Barbara, gdzie wysadzane palmami chodniki graniczą z białymi piaszczystymi plażami. Znana jako „American Riviera” podobna jest do południowej Francji, dlatego też będziemy mogli cieszyć się lokalnym jedzeniem i winem podczas przerwy na lunch. Zobaczymy także wyjątkową hiszpańską architekturę miasta w pięknym ratuszu, a następnie udamy się do uroczego miasteczka na Central Coast na nocleg. Transfer do hotelu. Zakwaterowanie w Holiday Inn Hotel & Suites Santa Maria lub podobnym.

DZIEŃ 12: CENTRAL COAST – HEARST CASTLE – BIG SUR - MONTEREY (OK. 270 KM)
Dziś skierujemy się na północ wzdłuż autostrady nr 1 do jednego z najbardziej unikalnych miejsc w Kalifornii, zamku Hearst. Zbudowana przez barona prasowego Williama Randolpha Hearsta kolekcja architektury starego świata i wielkich ogrodów położona jest pośród oszałamiającego nadmorskiego krajobrazu. Nasza podróż będzie dalej ciągnęła się krętą drogą wzdłuż wybrzeża przez Big Sur, gdzie punkty widokowe na nierównym wybrzeżu Pacyfiku są naprawdę niezrównane. Następnie będziemy jechać przez słynny „Bixby Bridge” do Monterey, pierwszej stolicy Kalifornii, gdzie wieczorem będzie czas wolny. Transfer do hotelu. Zakwaterowanie w Lighthouse Lodge lub podobnym.

DZIEŃ 13: MONTEREY/CARMEL – SAN FRANCISCO (OK. 200 KM)
Dzisiejszego ranka zobaczymy wszystko, co Półwysep Monterey ma do zaoferowania, odwiedzając uroczą wioskę Carmel po ekscytującej podróży jedną z najbardziej malowniczych dróg na świecie, 17-Mile Drive. Następnie obejrzymy zabytki, dźwięki i zapachy Monterey w Old Fishermans Wharf i odkryjemy zabytkową dzielnicę nabrzeża Cannery Row, inspirację Johna Steinbecka dla jego powieści o tym samym tytule. Wybierzemy się do światowej sławy akwarium Monterey Bay, w którym będziemy mogli zobaczyć, a nawet wchodzić w interakcje z lokalną fauną wodną, w tym z najbardziej znanymi i uroczymi mieszkańcami akwarium. Po południu miniemy żyzne doliny Castroville i Santa Clara w drodze powrotnej do miejsca, w którym rozpoczęła się niezapomniana podróż do San Francisco. Transfer do hotelu. Zakwaterowanie w Four Points SFO Airport lub podobnym.

DZIEŃ 14: SAN FRANCISCO – POLSKA
Wykwaterowanie z hotelu. Transfer na lotnisko w San Francisco. Wylot do kraju.

Dzień 15: WARSZAWA
Przylot do kraju. Zakończenie imprezy.


GŁÓWNE PUNKTY PROGRAMU:
- 2 bezpłatne śniadania
- Wycieczka po różnych dzielnicach San Francisco, w tym przejażdżka kultową kolejką linową
- Wycieczka rowerowa przez most Golden Gate i rejs po zatoce
- Park Narodowy Yosemite
- Wieczorna wycieczka po Las Vegas
- Park Narodowy Grand Canyon West
- Wycieczka na pustynną oazę i sławną kryjówkę Palm Springs
- Wycieczka po San Diego
- Wycieczka po Los Angeles
- Spacer uroczymi uliczkami Santa Barbara
- Zamek Hearst
- Wycieczka nad wybrzeże Pacyfiku wzdłuż autostrady 1 przez Big Sur
- Zatoka Monterey, w tym przystanek w przybrzeżnej wiosce Carmel

- Maksymalnie 20 pasażerów
- Wolniejsze tempo i więcej czasu w każdym miejscu docelowym
- Możliwość skoncentrowania się na lokalnych doświadczeniach- rób to, co robią miejscowi! Odkrywaj każde miasto pieszo lub w mniejszym pojeździe, zapewniając większą elastyczność

cena zawiera

Przelot samolotem na trasie Warszawa-San Francisco-Warszawa z przesiadką w europejskim porcie lotniczym, opłatę za wystawienie biletu, bagaż główny i bagaż podręczny, transfery klimatyzowanym autokarem lub busem (w zależności od ilości osób), zakwaterowanie w podanych hotelach lub podobnych, udział w programie zwiedzania, usługi i asystę anglojęzycznego pilota/przewodnika lokalnego kontrahenta oraz polskiego pilota, wszelkie stanowe i lokalne taksy, transport 1 sztuki bagażu głównego na osobę, zestaw informacyjny, ubezpieczenie Świat Multitravel + CP (choroby przewlekłe) do 100% KL + AS (amatorskie uprawianie sportu) – KL 150 000 EURO, NNW – 4 000 EURO, BAGAŻ – 400 EURO.

cena nie zawiera

Opłaty za rejestrację w systemie ESTA (koszt 160 zł/osoba rejestracja wraz z pośrednictwem), wszelkich świadczeń dodatkowych, posiłków (możliwość dokupienia pakietu śniadań w wysokości 380 USD/osoba), opcjonalnych (dodatkowych) wycieczek fakultatywnych, wydatków natury osobistej, opłaty za nadbagaż (7 USD/1 dodatkowy bagaż/dzień), obligatoryjnych napiwków dla kierowcy (ok. 3 USD/dzień), pilota (ok. 4 USD/dzień), obligatoryjnej opłaty za zestaw słuchawkowy w terminach z polskim pilotem w kwocie 130 PLN/osoba, obligatoryjnej składki na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny TFG w wysokości 13 PLN/os. oraz składki na Turystyczny Fundusz Pomocowy TFP w wysokości 13 PLN/os., wszelkich świadczeń i opłat nie ujętych w punkcie „cena zawiera”.

uwagi

1. Program jest ramowy i może ulec zmianie,
2. Grupy międzynarodowe, autokarowe,
3. Od 11 listopada 2019 roku zmieniły się przepisy dotyczące wjazdu oraz tranzytu dla Polaków do Stanów Zjednoczonych. Każdy obywatel RP, nie posiadający ważnej wizy, musi być zarejestrowany w elektronicznym systemie weryfikacji (ESTA). Podróżujący samolotem będą mogli dostać się na teren Stanów Zjednoczonych po uprzednim otrzymaniu autoryzacji ESTA (również dotyczy przesiadek). Podróżni zobowiązani są do posiadania biometrycznego paszportu ważnego przynajmniej 90 dni, biletu powrotnego lub bilet na dalszą podróż z datą wyjazdu z USA. Podróżni posiadający ważną wizę turystyczną/biznesową do USA nie muszą ubiegać się o autoryzację ESTA i mogą dalej korzystać z wizy
4. Przy wylotach do Stanów Zjednoczonych paszport musi być ważny minimum 6 miesięcy od daty planowanego powrotu
5. Cena przelotu podana została w najniższej taryfie obowiązującej na przelot w okresie ważności powyższej taryfy. W przypadku niedostępności tej taryfy istnieje możliwość rezerwacji biletu w innej – za odpowiednią dopłatą przy uprzednim potwierdzeniu,
6. Przy wylotach w okresie „Wysokiego Sezonu” (najczęściej jest to okres „letniej przerwy wakacyjnej”) obowiązuje dopłata do biletu lotniczego (zgodnie z taryfą linii lotniczej, na której został zarezerwowany przelot, które wymagają wcześniejszego potwierdzenia),
7. Istnieje możliwość wylotu z Krakowa, Katowic, Wrocławia, Poznania i Gdańska (do indywidualnej kalkulacji)
8. Terminy zawierają obsługę polskiego pilota (wymagana grupa minimum 20 osób)
9. Istnieje możliwość przedłużenia powyższej imprezy o wypoczynek na Hawajach
10. Możliwość wykupienia ubezpieczenia od kosztów rezygnacji +3,2% wartości imprezy (należy zgłosić w ciągu 24h od dnia podpisania umowy)
11. Możliwość kalkulacji pobytu w pokoju 1-osobowym na zapytanie.
12. Zgodnie z obowiązującymi w Polsce przepisami (Ustawy o obywatelstwie polskim), przy przekraczaniu polskiej granicy państwowej przez obywateli Polski posiadających podwójne obywatelstwo, podczas kontroli granicznej obowiązuje wymóg okazania polskiego dokumentu paszportowego.
13. Przed wyjazdem prosimy sprawdzić aktualne warunki wjazdowe na stronie Ministerstwa Spraw Zagranicznych danego kraju.


GWARANCJA NIEZMIENNOŚCI CENY:
Istnieje możliwość zakupu Gwarancji Niezmienności Ceny, kwota zależna jest od koszty imprezy (na osobę). Gwarancja oznacza, że cena zarezerwowanej imprezy turystycznej nie ulegnie zmianie do dnia wyjazdu (dotyczy wzrostu kursu walut). Gwarancja nie dotyczy sytuacji zmian w rezerwacji na życzenie klienta, które skutkują zmianą ceny świadczeń na umowie. Informacje o zakupie Gwarancji Niezmienności Ceny należy zgłosić i opłacić maksymalnie w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy.

Do 3500 zł/osoba - 65 zł/osoba
3501 do 6000 zł/osoba - 100 zł/osoba
Od 6001 do 9000zł/osoba - 170 zł/osoba
Powyżej 9000 zł/osoba - 250 zł/osoba

MOŻLIWE WYCIECZKI FAKULTATYWNE:
- Wieczorna wycieczka po Chinatown, wraz z kolacją
- Degustacja wina w Dolinie Napa lub piesza wycieczka przez lasy Muir Woods
- Lot helikopterem nad Wielkim Kanionem
- Wizyta w Sea World San Diego
- Rejs z kolacją po zatoce San Diego
- Wycieczka do muzeum morskiego i hotelu Queen Mary w Long Beach
- Wizyta w Universal Studios Hollywood
- Wizyta w akwarium Monterey Bay

USA

OSOBY ZASZCZEPIONE
• Test na COVID-19 jest wymagany. Akceptowane testy - NAAT lub antygenowy, w tym także rapid oraz testy domowe dopuszczone do użycia w danym państwie i spełniające warunki określone przez CDC, np. RT-PCR, TMA, RT-LAMP, NEAR, HDA. Na zaświadczeniu muszą znajdować się dane umożliwiające identyfikację podróżnego – imię, nazwisko, data urodzenia, data pobrania próbki, wynik testu oraz nazwa instytucji wykonującej badanie. Dokumentacja jeśli w języku innym niż angielski należy kontaktować się z przedstawicielem linii lotniczych. Test nie powinien być wykonany wcześniej, niż po północy dnia, który poprzedza dzień wylotu do USA.
• Unijny Certyfikat potwierdzający szczepienie p/COVID uznawany jest w formie papierowej oraz elektronicznej w języku angielskim.
• Od 26.04.2022 r. osoby pełnoletnie, które zaszczepiły się przeciw COVID19 w cyklu podstawowym (jedną dawką Johnson&Johnson lub dwiema dawkami pozostałych szczepionek) oraz przyjęły dawkę przypominającą, mają bezterminowo ważne Unijne Certyfikaty COVID.

OSOBY NIEZASZCZEPIONE
• Test na COVID-19 jest wymagany. Test nie powinien być wykonany wcześniej, niż po północy dnia, który poprzedza dzień wylotu do USA;
• Test po przylocie, wykonany w okresie 3-5 dni;
• 7-dniowa kwarantanna po przylocie.

OZDROWIEŃCY
• Test na COVID-19 jest wymagany;
• Ozdrowieńcy, którzy nie są zaszczepieni nie uzyskają prawa wjazdu, chyba że należą do jednej z kategorii wyłączonych z tego obostrzenia, tj. członkowie załóg statków powietrznych, posiadacze wiz A1, A2, C2, C3, G1-4, NATO1-4, NATO6, obcokrajowcy podróżujący na zaproszenie ONZ, osoby, którym ze względu na wiek podanie szczepionki jest niemożliwe, osoby, które posiadają medyczne przeciwwskazania do otrzymania szczepionki, uczestnicy prac badawczych/testów nad szczepieniami przeciwko COVID-19, osoby, które uzyskały zgodę dyrektora CDC, członkowie sił zbrojnych i ich współmałżonkowie i dzieci, podróżni z krajów, w których dostępność szczepionek jest ograniczona posiadający wizę inną niż B1/2

DZIECI
• Wszyscy podróżni powyżej 2 roku życia, wykonany na dzień przed przylotem.

WAŻNE DOKUMENTY
• Negatywny wynik testu na COVID-19 (PCR, NAAT lub antygenowego) w języku angielskim;
• Unijny Certyfikat Szczepienia pobrany z Internetowego Konta Pacjenta.
• Test nie powinien być wykonany wcześniej, niż po północy dnia, który poprzedza dzień wylotu do USA;
• Ważny paszport (także dzieci bez względu na wiek);
• Ważna wiza lub ESTA

Informacje o wizie do USA
Od 11 listopada 2019 roku zmieniły się przepisy dotyczące wjazdu oraz tranzytu dla Polaków do Stanów Zjednoczonych. Każdy obywatel RP musi być zarejestrowany w elektronicznym systemie weryfikacji (ESTA)
Podróżujący samolotem będą mogli dostać się na teren Stanów Zjednoczonych po uprzednim otrzymaniu autoryzacji ESTA (również dotyczy przesiadek).
Podróżni zobowiązani są do posiadania biometrycznego paszportu ważnego przynajmniej 90 dni, biletu powrotnego lub bilet na dalszą podróż z datą wyjazdu z USA.
Podróżni posiadający ważną wizę turystyczną/biznesową do USA nie muszą ubiegać się o autoryzację ESTA i mogą dalej korzystać z wizy

Wniosek o ESTA
Wymagane dokumenty do rejestracji ESTA:
• wypełniony wniosek (poniżej)
• skan paszportu (strona za zdjęciem)

Łączny koszt pośrednictwa i ESTA:
• 160 PLN/os.

Ważność ESTA:
• ważna maksymalnie 2 lata

UWAGA!!!
O wizę nadal muszą występować osoby, które zamierzają przebywać na terenie USA ponad 90 dni lub otrzymały odmowę ESTA lub po 1 marca 2011 roku odwiedziły Koreę Północną, Iran, Irak, Libię, Somalię, Sudan, Syrię lub Jemen, a także wyjeżdżający do pracy. ESTA może być wykorzystana wyłącznie przy wyjazdach turystycznych lub biznesowych

Pliki do pobrania

Skontaktuj się z nami

+48 42 633 35 55 + 48 22 622 82 96
+48 42 636 53 52 +48 42 633 35 55
Pn - Pt 10.00 - 18.00 So * 10.00 - 16.00

* obowiązuje w okresie kwiecień – październik