Infolinia +48 42 636 53 52
+48 42 633 35 55
  • Polecane:
  • POLSKA
  • MAURITIUS
  • KARAIBY
  • MALEDIWY
  • CZECHY
  • CHORWACJA
  • WŁOCHY
  • TAJLANDIA
  • GRECJA

Pielgrzymka Szlakiem miejsc związanych z osobą misjonarza ojca Damiana

USA/Hawaje
pon. 01.03.2021 - śr. 17.03.2021 osoba w pokoju 2-os, Wyżywienie: Wyżywienie według programu, Wylot: Warszawa 20900 PLN/OS Dodaj do koszyka

Inne terminy

Styczeń 2021 od 20900 PLN/os
pon. 18.01.2021 - śr. 03.02.2021 (17 dni)
  • Liczba pokoi: 1, osoba w pokoju 2-os, Wyżywienie: Wyżywienie według programu, Wylot: Warszawa 20900 PLN/os
  • Dodaj do koszyka
Luty 2021 od 20900 PLN/os
pon. 08.02.2021 - śr. 24.02.2021 (17 dni)
  • Liczba pokoi: 1, osoba w pokoju 2-os, Wyżywienie: Wyżywienie według programu, Wylot: Warszawa 20900 PLN/os
  • Dodaj do koszyka
Wrzesień 2021 od 20900 PLN/os
pon. 13.09.2021 - śr. 29.09.2021 (17 dni)
  • Liczba pokoi: 1, osoba w pokoju 2-os, Wyżywienie: Wyżywienie według programu, Wylot: Warszawa 20900 PLN/os
  • Dodaj do koszyka
Październik 2021 od 20900 PLN/os
pon. 04.10.2021 - śr. 20.10.2021 (17 dni)
  • Liczba pokoi: 1, osoba w pokoju 2-os, Wyżywienie: Wyżywienie według programu, Wylot: Warszawa 20900 PLN/os
  • Dodaj do koszyka
Listopad 2021 od 20900 PLN/os
pon. 15.11.2021 - śr. 01.12.2021 (17 dni)
  • Liczba pokoi: 1, osoba w pokoju 2-os, Wyżywienie: Wyżywienie według programu, Wylot: Warszawa 20900 PLN/os
  • Dodaj do koszyka

Szczegóły oferty

DZIEŃ 1: WARSZAWA – LOS ANGELES
Przybycie na lotnisko w Warszawie dwie godziny przed wylotem, spotkanie z pilotem. Odprawa bagażowo-paszportowa a następnie przelot do Los Angeles z międzylądowaniem. Po przylocie na miejsce grupę powita przedstawiciel lokalnego kontrahenta. Transfer do hotelu na nocleg.

DZIEŃ 2: DISNEYLAND (OK. 86 KM)
Śniadanie. Transfer (bezpłatny) z hotelu do Disneylandu na cały dzień pełen atrakcji (całodniowe bilety wstępu do 1 z parków rozrywki w cenie). Powrót do hotelu na nocleg.

DZIEŃ 3: WODNY ŚWIAT W SAN DIEGO (OK. 395 KM)
Śniadanie a następnie wyjazd do San Diego wzdłuż malowniczego wybrzeża Kalifornii, pełnego niesamowitych scenerii i wielu kilometrów piaszczystych plaż. Odwiedziny w Wodnym Świecie w San Diego, gdzie spędzimy dzień niezapomnianych wrażeń. Wieczorem powrót do hotelu na nocleg.

DZIEŃ 4: LOS ANGELES – LAS VEGAS (OK. 435 KM)
Śniadanie. Wyjazd z Los Angeles do Las Vegas. Po przybyciu na miejsce zwiedzanie najsłynniejszego miasta hazardu na świecie. Zobaczymy między innymi niesamowity wodny spektakl - pokaz fontann przed Bellagio oraz wybuch wulkaniczny przed Mirage. Oprócz znajdujących się tutaj światowej klasy sklepów, tętniących życiem kasyn i pokazów na miarę Broadway, można po prostu wybrać się na spacer słynną ulicą Strip podziwiając niesamowite zabytki. Nocleg.

DZIEŃ 5: TAMA HOOVERA I PARK NARODOWY WIELKIEGO KANIONU (OK. 880 KM)
Po śniadaniu wycieczka do Tamy Hoovera i największego sztucznego jeziora świata – Lake Mead. Następnie przejazd do zachodniej części Parku Narodowego Wielkiego Kanionu na podziwianie jednego z 7 cudów świata. Spacer nad przepaścią mostem z przeźroczystą podłogą nazywanym Sky Walk. Powrót do hotelu na nocleg.

DZIEŃ 6: LAS VEGAS – LOS ANGELES (OK. 435 KM)
Powrót do Los Angeles. Po drodze zatrzymamy się na zakupy w jednym z centrów handlowych. Nocleg.

DZIEŃ 7: LOS ANGELES (UNIVERSAL STUDIOS) (OK. 30 KM)
W godzinach porannych przejazd do Hollywood Blvd. Śniadanie. Zatrzymamy się przy Mann’s Theater i Kodak Theater gdzie co roku odbywa się ceremonia rozdania najważniejszych nagród filmowych – Oscarów. Wizyta w Universal Studios w Hollywood. Transfer do hotelu. Nocleg.

DZIEŃ 8: LOS ANGELES – HAWAJE (OK. 435 KM)
Śniadanie a następnie poranny przelot do Honolulu. Tradycyjne powitanie na lotnisku girlandą kwiatów LEI i transfer do hotelu w słynnej miejscowości wypoczynkowej – Waikiki, czas wolny na odpoczynek. Wieczorem kolacja powitalna. Nocleg.

DZIEŃ 9: HAWAJE - OAHU (OK. 58 KM)
Śniadanie a następnie około godziny 9 grupa wyruszy na wycieczkę wokół wyspy Oahu. W programie wycieczki m.in. wjazd do wnętrza krateru Diamond Head; dzielnica willowa Kahala, Halona BlowHole; zatoka Hanauma; punkt widokowy Makapu’u ,lunch – piknik ( wydatek własny ) i plażowanie w zatoce Waimanalo; słynne plaże na North Shore - Sunset i Laniakea na której często wygrzewają się Honu – żółwie morskie; wizyta w Buddyjskiej Świątyni Byodo - In oraz na plantacji ananasów, degustacja hawajskiej kawy oraz orzeszków Makadamia. Powrót do hotelu około godziny 17:00. Wieczorem czas na odpoczynek. Nocleg.

DZIEŃ 10: HAWAJE – PEARL HARBOR (OK. 80 KM)
Śniadanie. Opcjonalna wizyta w Pearl Harbor – miejscu, w którym dla USA rozpoczęła się II Wojna Światowa- rejs stateczkiem do miejsca upamiętniającego zatopienie pancernika “Arizona”, następnie zwiedzanie centrum Honolulu- Katedra – w której Ojciec Damian otrzymał święcenia kapłańskie, Pałac Królewski Iolani (z zewnątrz ), pomnik króla Kamehamehy i królowej Liliuokalani, ratusz i rezydencja gubernatora. Powrót do hotelu. Nocleg.

DZIEŃ 11: HAWAJE
Śniadanie. Dzień wolny na relaks i odpoczynek. Plażowanie na złocistych piaskach sławnej Waikiki Beach, korzystanie z infrastruktury hotelu oraz resortu, a wieczorem – obowiązkowo Mai Tai o zachodzie słońca. Nocleg.

DZIEŃ 12: HAWAJE – MOLOKAI (OK. 80 KM BEZ PRZELOTÓW)
Śniadanie. Wcześnie rano wylot na Wyspę Molokai, transfer z lotniska i zwiedzanie miejsc związanych z Ojcem Damianem – Opiekunem Trędowatych. Przyjazd na półwysep Kalaupapa i zwiedzanie wioski pod tą samą nazwą( zabudowania mieszkalne, fragmenty szpitala ). Modlitwa w Kościele pod wezwaniem Sw. Józefa, wizyta w muzeum, a następnie przejazd do Kalawao z Kościołem Sw. Filomeny i grobowcem z relikwiami O. Damiana. Czas na refleksje wśród pięknych, ale dzikich plenerów wyspy. Lunch na ‚wolnym powietrzu’. Po południu powrót na wyspę Oahu. Nocleg.

DZIEŃ 13: HAWAJE – OAHU
Śniadanie. Odpoczynek i plażowanie w słynnym rezerwacie przyrody - Zatoce Hanauma Bay. Kąpiel oraz „snorkowanie” (maska, rurka i płetwy w cenie) pośród raf koralowych i setek kolorowych rybek oraz żółwi morskich. Nocleg.

DZIEŃ 14: HAWAJE – OAHU
Śniadanie. Relaks na plaży, a w godzinach południowych wyjazd do Centrum Kultury Polinezji z przystankiem na punkcie widokowym Pali. Udział w “występach” w narodowych wioskach skansenu: Samoa, Nowa Zelandia, Fidzi, Hawaje, Markizy i Tonga. Rewia na wodzie, film o życiu w oceanie w systemie I-Max na ekranie o wysokości 5 pięter, obiad w formie bufetu, wielka nocna rewia „HORYZONTY”. Nocleg.

DZIEŃ 15: HAWAJE – OAHU
Śniadanie, a następnie spacer przez tropikalną dżunglę do wodospadu Manoa, podziwianie z bliska bujnej przyrody lasów deszczowych strefy podzwrotnikowej. Spacer zajmuje około 45minut w każdą stronę. Wymagane sportowe obuwie oraz pewien stopień sprawności fizycznej. Po spacerze wyjazd na szczyt góry Tantalus i punkt widokowy z panorama Honolulu i południowej strony OAHU. Nocleg.

DZIEŃ 16: HAWAJE
Śniadanie. Odpoczynek na plaży w Waikiki. W godzinach popołudniowych wykwaterowanie z hotelu. Następnie czas wolny na zakupy, a wieczorem transfer na lotnisko na 3h przed wylotem. Wylot do Polski.

Dzień 17: WARSZAWA
Przylot do Polski. Zakończenie Pielgrzymki.

cena zawiera

Bilet lotniczy Warszawa – Los Angeles – Hawaje - Warszawa (z międzylądowaniami), 5 noclegów w Los Angeles, 2 noclegi w Las Vegas, przejazdy klimatyzowanym autokarem lub busem, jednodniową wejściówkę do Parku Disneya, wycieczkę do Parku Seaworld w San Diego, wycieczkę do Universal Studios, wejście na Sky Walk, 8 noclegów w 3* hotelu 50 m od plaży na Hawajach (pokoje 2-os. z łazienkami AC, TV, telefonem), śniadania amerykańskie, 1 kolacja powitalna na Hawajach, transfery lotnisko - hotel - lotnisko i hawajskie powitanie wieńcem kwiatów – LEI, wycieczka samolotowa na Molokai, wycieczka wokół wyspy Oahu, opieka polskojęzycznego przewodnika w Honolulu, msze święte, opieka duchowa Księdza, ubezpieczenie Świat Multitravel + CP (choroby przewlekłe) do 100% KL + AS (amatorskie uprawianie sportu) – KL 150 000 EURO, NNW – 4 000 EURO, BAGAŻ – 400 EURO

cena nie zawiera

Opłaty za rejestrację w elektronicznym systemie weryfikacji (ESTA), dodatkowych posiłków (możliwość dokupu kolacji na Hawajach w kwocie 50 usd/osoba), 290 USD na bilety wstępów do: Pearl Harbor + Downtown Honolulu, Centrum Kultury Polinezyjskiej, zatoka Hanauma, dżungla i wodospad Manoa + góra Tantalus, opcjonalnych wycieczek fakultatywnych, wydatków własnych, napiwków (8 USD/osoba/dzień), depozytu i ewentualnych opłat lokalnych płatnych na miejscu przez Klienta przy zameldowaniu lub wymeldowaniu, składki na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny 13 zł/osoba, wszelkich świadczeń nie ujętych w punkcie cena zawiera.

uwagi

1. Program jest ramowy. Kolejność zwiedzania może ulec zmianie.
2. Każdy dzień wypełniony jest bogatym programem zwiedzania.
3. Cena dotyczy osoby w pokoju 2-osobowym. Możliwość dopłaty do pokoju 1-osobowego lub zniżki dla trzeciej osoby w pokoju 2-os. na zapytanie
4. Przy wyjazdach do USA konieczne jest posiadanie paszportu ważnego min. 6 miesięcy od daty planowanego powrotu do kraju. Przy rezerwacji należy przesłać skan paszportu (strony ze zdjęciem).
5. Do rezerwacji należy podać imię i nazwisko takie jak w paszporcie, serię i numer paszportu, dokładną datę urodzenia.
6. Przy wyjeździe obowiązują ogólne warunki uczestnictwa w imprezach organizowanych przez Konsorcjum Polskich Biur Podróży – Trade & Travel Company.
7. Ostateczne rozliczenie nastąpi na 35 dni przed rozpoczęciem imprezy. Kwota w USD zostanie przeliczona na PLN zgodnie z aktualnym kursem sprzedaży USD banku PeKaO SA. Istnieje także możliwość płatności w walucie USD na oddzielne konto dolarowe naszego biura.
8. Możliwość wykupu ubezpieczenia od kosztów rezygnacji +3,2% kosztu imprezy.
9. Grupa realizowana przy minimum 30 osobach.
10. Przed wyjazdem prosimy sprawdzić aktualne warunki wjazdowe na stronie Ministerstwa Sprawa Zagranicznych danego kraju oraz warunki wizowe na stronie wizowanie.com
11. Zgodnie z obowiązującymi w Polsce przepisami (Ustawy o obywatelstwie polskim), przy przekraczaniu polskiej granicy państwowej przez obywateli Polski posiadających podwójne obywatelstwo, podczas kontroli granicznej obowiązuje wymóg okazania polskiego dokumentu paszportowego.


GWARANCJA NIEZMIENNOŚCI CENY:
Istnieje możliwość zakupu Gwarancji Niezmienności Ceny, kwota zależna jest od kosztu imprezy (na osobę). Gwarancja oznacza, że cena zarezerwowanej imprezy turystycznej nie ulegnie zmianie do dnia wyjazdu (dotyczy wzrostu kursu walut). Gwarancja nie dotyczy sytuacji zmian w rezerwacji na życzenie klienta, które skutkują zmianą ceny świadczeń na umowie. Informację o zakupie Gwarancji Niezmienności Ceny należy zgłosić i opłacić maksymalnie w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy.

Do 3500 zł/osoba - 65 zł/osoba
3501 do 6000 zł/osoba - 100 zł/osoba
Od 6001 do 9000 zł/osoba - 170 zł/osoba
Powyżej 9000 zł/osoba - 250 zł/osoba

USA

Informacje o wizie do USA

Od 11 listopada 2019 roku zmieniły się przepisy dotyczące wjazdu oraz tranzytu dla Polaków do Stanów Zjednoczonych. Każdy obywatel RP musi być zarejestrowany w elektronicznym systemie weryfikacji (ESTA)
Podróżujący samolotem będą mogli dostać się na teren Stanów Zjednoczonych po uprzednim otrzymaniu autoryzacji ESTA (również dotyczy przesiadek).
Podróżni zobowiązani są do posiadania biometrycznego paszportu ważnego przynajmniej 90 dni, biletu powrotnego lub bilet na dalszą podróż z datą wyjazdu z USA.
Podróżni posiadający ważną wizę turystyczną/biznesową do USA nie muszą ubiegać się o autoryzację ESTA i mogą dalej korzystać z wizy

Wniosek o ESTA
Wymagane dokumenty do rejestracji ESTA:
• wypełniony wniosek (poniżej)
• skan paszportu (strona za zdjęciem)

Łączny koszt pośrednictwa i ESTA:
• 160 PLN/os.

Ważność ESTA:
• ważna maksymalnie 2 lata

UWAGA!!!
O wizę nadal muszą występować osoby, które zamierzają przebywać na terenie USA ponad 90 dni lub otrzymały odmowę ESTA lub po 1 marca 2011 roku odwiedziły Koreę Północną, Iran, Irak, Libię, Somalię, Sudan, Syrię lub Jemen, a także wyjeżdżający do pracy. ESTA może być wykorzystana wyłącznie przy wyjazdach turystycznych lub biznesowych

COVID-2019:
Granice zamknięte do odwołania.

Pliki do pobrania

Skontaktuj się z nami

+48 42 633 35 55 + 48 22 622 82 96
+48 42 636 53 52 +48 42 633 35 55
Pn - Pt 10.00 - 18.00 So 10.00 - 16.00