Infolinia +48 42 636 53 52
+48 42 633 35 55
  • Polecane:
  • POLSKA
  • MAURITIUS
  • KARAIBY
  • MALEDIWY
  • CZECHY
  • CHORWACJA
  • WŁOCHY
  • TAJLANDIA
  • GRECJA

Zimowa przygoda na Alasce - NOWOŚĆ

USA/Alaska
ndz. 07.03.2021 - pon. 15.03.2021 osoba w pokoju 2-os, Wyżywienie: Wyżywienie według programu, Wylot: Warszawa 11966 PLN/OS Dodaj do koszyka

Inne terminy

Luty 2021 od 11966 PLN/os
ndz. 14.02.2021 - pon. 22.02.2021 (9 dni)
  • Liczba pokoi: 1, osoba w pokoju 2-os, Wyżywienie: Wyżywienie według programu, Wylot: Warszawa 11966 PLN/os
  • Dodaj do koszyka
ndz. 21.02.2021 - pon. 01.03.2021 (9 dni)
  • Liczba pokoi: 1, osoba w pokoju 2-os, Wyżywienie: Wyżywienie według programu, Wylot: Warszawa 11966 PLN/os
  • Dodaj do koszyka
ndz. 28.02.2021 - wt. 09.03.2021 (10 dni)
  • Liczba pokoi: 1, osoba w pokoju 2-os, Wyżywienie: Wyżywienie według programu, Wylot: Warszawa 12428 PLN/os
  • Dodaj do koszyka

Szczegóły oferty

FAIRBANKS - DENALI/HEALY - ANCHORAGE - ALASKA WILDLIFE CONSERVATION CENTER - ANCHORAGE - HAPPY TRAILS KENNEL

DZIEŃ 1: WARSZAWA – FAIRBANKS
Przybycie na lotnisko na minimum 2 godziny przed wylotem. Odprawa paszportowo-bagażowa i wylot na Alaskę. Przylot do Fairbanks, miasta położonego nad rzeką Chena. Po wylądowaniu transfer z lotniska do hotelu. Czas wolny na odpoczynek.
Nocleg w Fairbanks w Pikes Waterfront Lodge lub podobny (faktyczny hotel będzie znany dopiero ok. 30 dni wcześniej!

DZIEŃ 2: FAIRBANKS
Późnym rankiem zwiedzanie miasta Fairbanks, w tym wizyta w Morris Thompson Cultural Center, w którym znajdują się światowej klasy wystawy z czterech pór roku na Alasce, rodzima sztuka, muzyka i taniec oraz zobaczymy Trans-Alaska Pipeline - fragmentu rurociągu alaskańskiego.
Tego wieczoru wybierzemy się na wycieczkę Aurora Borealis - podziwianie zorzy polarnej (*w zależności od pogody i aktywności słonecznej; zalecane jest ciepłe ubranie na tę wycieczkę; przekąski i gorące napoje w cenie. Nocleg w Fairbanks (śniadanie)

DZIEŃ 3: FAIRBANKS - DENALI/HEALY (OK. 180 KM)
W godzinach porannych przejazd do Healy (na północ od Parku Narodowego Denali). Po przyjeździe wizyta w Instytucie badawczym Murie Science Learning Centre, które w okresie zimowym działa jako centrum dla zwiedzających. Możliwość wypożyczenia rakiet śnieżnych. Wieczorem kolejna szansa aby zobaczyć zorzę polarną (*w zależności od pogody i aktywności słonecznej; zalecane jest ciepłe ubranie na tę wycieczkę; przekąski i gorące napoje w cenie. Nocleg w Healy (śniadanie, lunch box)
 
DZIEŃ 4: DENALI/HEALY - ANCHORAGE (OK. 400 KM)
Transfer do stacji Healy Rail Stop, na której wsiądziesz do pociągu Alaska Railroad. Podczas malowniczej podróży do Anchorage możliwość podziwiania widoków na górę Denali! Nocleg w Anchorage (śniadanie).

DZIEŃ 5: ANCHORAGE - ALASKA WILDLIFE CONSERVATION CENTER (OK. 160 KM)
Podróż wzdłuż malowniczego Turnagain Arm, aby dotrzeć do Alaska Wildlife Conservation Center i podziwiać z bliska alaskańską przyrodę. Centrum poświęcone jest ochronie dzikiej przyrody na Alasce poprzez edukację, badania i wysokiej jakości opiekę nad zwierzętami. W drodze powrotnej do Anchorage zatrzymamy się w Girdwood - małym górskim miasteczku położonym pośród bujnego lasu i otoczonego szczytami pasma górskiego Chugach. Wjazd kolejką na szczyt Góry Alyeska oferującej niesamowite widoki na Cook Inlet.
Nocleg w Anchorage (śniadanie, lunch)

PROGRAM PRZY WYCIECZCE OD 28 LUTEGO 2021
Dzień rozpocznie się od wycieczki po mieście Anchorage z historycznym centrum miasta, bazą lotniczą Lake Hood i Earthquake Park. Ten 134-hektarowy park położony jest w lesie, w którym w 1964 r. cała okolica zsunęła się do oceanu podczas najsilniejszego trzęsienia ziemi. Trzęsienie ziemi zostało zmierzone na poziomie 9,2 w skali Richtera i trwało 4 minuty. Dziś to wydarzenie upamiętniane jest w Parku Trzęsienia Ziemi. Podróż wzdłuż malowniczego Turnagain Arm, aby dotrzeć do Alaska Wildlife Conservation Center i podziwiać z bliska alaskańską przyrodę. Centrum poświęcone jest ochronie dzikiej przyrody na Alasce poprzez edukację, badania i wysokiej jakości opiekę nad zwierzętami. Po powrocie do Anchorage rozpoczną się uroczystości święta Iditarod i zostaniemy zaproszeni na kolację na bankiecie Mushers - osoby, która prowadzi psim zaprzęgiem. Nocleg w Anchorage (śniadanie, kolacja)

DZIEŃ 6: ANCHORAGE - HAPPY TRAILS KENNEL
Przejazd na północ, aby spotkać czterokrotnego mistrza psich zaprzęgów - Martina Busera w jego hodowli Happy Trails. Hodowla psów została założona w 1982 roku z wyraźnym celem wychowywania i szkolenia szczęśliwych, szybkich psich zaprzęgów do ścigania się i wygrywania wyścigów Iditarod. Posłuchamy osobistych historii, oglądając wielkości, jaką Alaska ma do zaoferowania wzdłuż trasy Iditarod Trail. Przed powrotem do Anchorage odwiedzimy siedzibę główną Iditarod - jednych z najbardziej prestiżowych i najtrudniejszych w Ameryce Północnej wyścigów psich zaprzęgów. Nocleg w Anchorage. (śniadanie)

DZIEŃ 7: ANCHORAGE
Dzień rozpocznie się od wycieczki po mieście Anchorage z historycznym centrum miasta, bazą lotniczą Lake Hood i Earthquake Park. Ten 134-hektarowy park położony jest w lesie, w którym w 1964 r. cała okolica zsunęła się do oceanu podczas najsilniejszego trzęsienia ziemi. Trzęsienie ziemi zostało zmierzone na poziomie 9,2 w skali Richtera i trwało 4 minuty. Dziś to wydarzenie upamiętniane jest w Parku Trzęsienia Ziemi. Po południu zwiedzanie Muzeum Anchorage - muzeum sztuki, historii, etnografii, ekologii i nauki. Wieczorem pożegnalna kolacja. Nocleg w Anchorage (śniadanie, kolacja).

PROGRAM PRZY WYCIECZCE OD 28 LUTEGO 2021
Ceremonia rozpoczęcia wyścigu psich zaprzęgów
Rano udamy się na 4th Avenue, aby uzyskać wspaniałe miejsce podczas uroczystego rozpoczęcia wyścigów psich zaprzęgów (Iditarod Trail Sled Dog Race). Poświęć czas na kibicowanie zawodnikom z całego świata. Po południu wizyta w Muzeum Anchorage - muzeum sztuki, historii, etnografii, ekologii i nauki. Nocleg w Anchorage (śniadanie).

DZIEŃ 8: ANCHORAGE - WARSZAWA
Śniadanie, a następnie wykwaterowanie z hotelu i transfer na lotnisko na lot powrotny do kraju.
Przylot do Kraju 9 dnia. Zakończenie imprezy.

PROGRAM PRZY WYCIECZCE OD 28 LUTEGO 2021
Oficjalny start wyścigów Iditarod
Tego ranka wyjazd z hotelu na północ do Willow w celu kibicowania podczas Iditarod. Pamiętaj, aby ubrać się warstwowo, aby zmaksymalizować ciepło, ponieważ cały dzień będzie spędzony na zewnątrz, kibicując ulubionym psim drużynom. Po drodze zatrzymamy się w lokalnym sklepie spożywczym, aby zakupić przekąski i być może przenośne krzesło do siedzenia. Czas powrotu z Willow będzie zależeć od warunków pogodowych. Powrót do Anchorage o 18.00 - 18.30. Zakwaterowanie i nocleg. (śniadanie)
W przypadku gdy oficjalny start Iditarod zostanie przeniesiony z powodów warunków pogodowych, dzień zastąpiony będzie zwiedzaniem Anchorage (np. Alaska Aviation Museum, prezentacja filmu o wyścigach psich zaprzęgów). Zmiany planu podróży - Plan podróży może ulec zmianie ze względu na warunki pogodowe wpływające na rozpoczęcie wyścigu.

DZIEŃ 9: niedziela, 7 marca 2021 ANCHORAGE - WARSZAWA
PROGRAM PRZY WYCIECZCE OD 28 LUTEGO
Śniadanie, a następnie wykwaterowanie z hotelu i transfer na lotnisko na lot powrotny do kraju.

DZIEŃ 10. Poniedziałek, 8 marca 2021 WARSZAWA
Zakończenie imprezy.

cena zawiera

Przelot samolotem Polska-Fairbanks/Anchorage-Polska z międzylądowaniem, transfery klimatyzowanym autokarem lub busem (w zależności od ilości osób), zakwaterowanie w hotelach klasy turystycznej lub podobnych przez 7 nocy, 7 śniadań, 1 box lunch, 1 obiad oraz 1 kolację, udział w programie zwiedzania (2x wyjazd na podziwianie zorzy polarnej (Fairbanks i Healy), wycieczka po Fairbanks, przejazd pociągiem z Healy/Denali do Anchorage (tylko miejsca siedzące standardowe), wstęp do Alaska Wildlife Conservation Center & Anchorage Museum, wizyta w hodowli psów Martina Busera, udział w uroczystym i oficjalnym rozpoczęciu psich zaprzęgów Iditarod*, bankiet Iditarod Musher *gwarantowane miejsca siedzące, jeśli zostaną zarezerwowane do 1 stycznia 2021 r. W przypadku rezerwacji złożonych później bilety bankietowe Musher są dostępne na zapytanie), usługi i asystę anglojęzycznego kierowcy/przewodnika lokalnego kontrahenta, wszelkie stanowe i lokalne taksy, transport 1 sztuki bagażu na osobę, zestaw informacyjny, ubezpieczenie NNW, KL i bagażu oraz choroby przewlekłe.
*tylko przy udziale w wycieczce w terminie od 28 lutego

cena nie zawiera

Opłaty za rejestrację w elektronicznym systemie weryfikacji (ESTA), wszelkich świadczeń dodatkowych, posiłków nie wymienionych w programie, napoi alkoholowych, opcjonalnych (dodatkowych) wycieczek fakultatywnych, wydatków natury osobistej, obligatoryjnych napiwków dla kierowcy (ok. 3 USD/dzień), przewodnika (ok. 4 USD/dzień), obligatoryjnej opłaty na turystyczny fundusz gwarancyjny 13 zł/osoba, wszelkich świadczeń nie ujętych w punkcie cena zawiera.

uwagi

1. Program jest ramowy i może ulec zmianie. Niektóre terminy realizowane są w odwrotnej kolejności.
2. Polacy przy wjeździe do Stanów Zjednoczonych Ameryki muszą posiadać promesę wjazdową. Konsorcjum.pl pośredniczy w jej załatwianiu. Wymagane dokumenty d o jej uzyskania to wypełniony formularz, 1 zdjęcie 5cm x 5 cm JPG, skan strony ze zdjęciem z paszportu, (paszport musi być ważny minimum 6 miesięcy od daty powrotu) (PDF). Koszty za 1 os. 160 USD – przeliczone po kursie ze strony ambasady USA, 80 PLN - pośrednictwo przy zakupie wycieczki z oferty Konsorcjum.pl. Po więcej informacji dotyczących pośrednictwa wizowego zapraszamy www.wizowanie.com.
3. Cena przelotu zawarta w cenie podana została w najniższej taryfie obowiązującej na przelot w okresie ważności powyższej taryfy. W przypadku niedostępności tej taryfy istnieje możliwość rezerwacji biletu w innej – za odpowiednią dopłatą.
4. Przy wylotach w okresie „Wysokiego Sezonu” (najczęściej jest to okres „letniej przerwy wakacyjnej”) obowiązuje dopłata do biletu lotniczego (zgodnie z taryfą linii lotniczej, na której został zarezerwowany przelot.
5. Program nie jest odpowiedni dla rodzin z dziećmi w wieku 0–6 lat.
6. Niniejsza oferta wymaga potwierdzenia po dokonaniu wpłaty zaliczki. Organizator potwierdza lub anuluje założoną rezerwację w ciągu 48 h (tylko w dni robocze pon-pt 10-18). W przypadku braku potwierdzenia ze strony organizatora zwrot 100% wpłaty. Podane ceny skalkulowane są dla najniższej taryfy biletów lotniczych, obowiązującej w okresie ważności cennika. W przypadku nie dostępności tej taryfy istnieje możliwość rezerwacji biletu w innej wyższej – za odpowiednią dopłatą. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. Wylot możliwy jest w dowolnej dacie oraz z dowolnego portu lotniczego, również zagranicznego.
7. Zgodnie z obowiązującymi w Polsce przepisami (Ustawy o obywatelstwie polskim), przy przekraczaniu polskiej granicy państwowej przez obywateli Polski posiadających podwójne obywatelstwo, podczas kontroli granicznej obowiązuje wymóg okazania polskiego dokumentu paszportowego.
8.Przed wyjazdem prosimy sprawdzić aktualne warunki wjazdowe na stronie Ministerstwa Spraw Zagranicznych danego kraju.



UBEZPIECZENIE ZAWARTE W OFERCIE:
· Świat Multitravel + CP (choroby przewlekłe) do 100% KL + AS (amatorskie uprawianie sportu) – KL 150 000 EURO, NNW – 4 000 EURO, BAGAŻ – 400 EURO

GWARANCJA NIEZMIENNOŚCI CENY:
Istnieje możliwość zakupu Gwarancji Niezmienności Ceny, kwota zależna jest od koszty imprezy (na osobę). Gwarancja oznacza, że cena zarezerwowanej imprezy turystycznej nie ulegnie zmianie do dnia wyjazdu (dotyczy wzrostu kursu walut). Gwarancja nie dotyczy sytuacji zmian w rezerwacji na życzenie klienta, które skutkują zmianą ceny świadczeń na umowie. Informacje o zakupie Gwarancji Niezmienności Ceny należy zgłosić i opłacić maksymalnie w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy.

Do 3500 zł/osoba - 65 zł/osoba
3501 do 6000 zł/osoba - 100 zł/osoba
Od 6001 do 9000zł/osoba - 170 zł/osoba
Powyżej 9000 zł/osoba - 250 zł/osoba

USA

Informacje o wizie do USA

Od 11 listopada 2019 roku zmieniły się przepisy dotyczące wjazdu oraz tranzytu dla Polaków do Stanów Zjednoczonych. Każdy obywatel RP musi być zarejestrowany w elektronicznym systemie weryfikacji (ESTA)
Podróżujący samolotem będą mogli dostać się na teren Stanów Zjednoczonych po uprzednim otrzymaniu autoryzacji ESTA (również dotyczy przesiadek).
Podróżni zobowiązani są do posiadania biometrycznego paszportu ważnego przynajmniej 90 dni, biletu powrotnego lub bilet na dalszą podróż z datą wyjazdu z USA.
Podróżni posiadający ważną wizę turystyczną/biznesową do USA nie muszą ubiegać się o autoryzację ESTA i mogą dalej korzystać z wizy

Wniosek o ESTA
Wymagane dokumenty do rejestracji ESTA:
• wypełniony wniosek (poniżej)
• skan paszportu (strona za zdjęciem)

Łączny koszt pośrednictwa i ESTA:
• 160 PLN/os.

Ważność ESTA:
• ważna maksymalnie 2 lata

UWAGA!!!
O wizę nadal muszą występować osoby, które zamierzają przebywać na terenie USA ponad 90 dni lub otrzymały odmowę ESTA lub po 1 marca 2011 roku odwiedziły Koreę Północną, Iran, Irak, Libię, Somalię, Sudan, Syrię lub Jemen, a także wyjeżdżający do pracy. ESTA może być wykorzystana wyłącznie przy wyjazdach turystycznych lub biznesowych

COVID-2019:
Granice zamknięte do odwołania.

Pliki do pobrania

Skontaktuj się z nami

+48 42 633 35 55 + 48 22 622 82 96
+48 42 636 53 52 +48 42 633 35 55
Pn - Pt 10.00 - 18.00 So 10.00 - 16.00