Infolinia +48 42 636 53 52
+48 42 633 35 55
  • Polecane:
  • Meksyk
  • USA
  • Chiny
  • Malediwy
  • Sri Lanka
  • Izrael
  • Kuba
  • Bali
  • Namibia
  • Peru

Wschodnie Wybrzeże USA i Kanady - bezpośredni przelot z Warszawy

USA, Kanada
sob. 27.04.2019 - ndz. 05.05.2019 osoba w pokoju 2-os, Wyżywienie: BW - własne, Wylot: Warszawa 6330 PLN/OS Dodaj do koszyka

Szczegóły oferty

NOWY JORK – FILADELFIA – WASZYNGTON – HARRISBURG - NIAGARA FALLS – TORONTO - THOUSAND ISLANDS – OTTAWA – MONTREAL - QUEBEC CITY – BOSTON - NOWY JORK

DZIEŃ 1: WARSZAWA - NOWY JORK (27.04.2019)
Spotkanie z polskim pilotem na lotnisku w Warszawie o godzinie 14:30. Odprawa paszportowo-bagażowa. Bezpośredni przelot do Nowego Jorku. Po przylocie transfer do hotelu. Nocleg w hotelu Crowne Plaza Somerset lub Sheraton Edison lub w obiekcie o podobnym standardzie.

DZIEŃ 2: NOWY JORK (28.04.2019)
Rankiem udamy się na całodniowe zwiedzanie Nowego Jorku. Po drodze zatrzymamy się na śniadanie w jednej z lokalnych restauracji (dodatkowo płatne na miejscu). Nasza podróż rozpocznie się od odwiedzenia finansowej stolicy świata jaką jest Wall Street. Znajdują się tu największe światowe giełdy papierów wartościowych. Po drodze zobaczymy także Stary Ratusz i słynną rzeźbę Charging Bull. Następnie dotrzemy do One World Trade Center – najwyższego drapacza chmur w Nowym Jorku, który powstał w miejscu biurowców WTC zniszczonych w wyniku zamachu z 11 września 2001. W trakcie zwiedzania przerwa na lunch (we własnym zakresie). Następnie udamy się na poznawanie miasta z innej perspektywy. Weźmiemy udział w rejsie Liberty Cruise (opcjonalnie), który jest jedną z najpopularniejszych atrakcji. Będziemy podziwiać wspaniałe widoki na panoramę Nowego Jorku. Rejs jest także najlepszym sposobem na zobaczenie Statui Wolności, Manhattan Bridge, Brooklyn Bridge, Wyspy Gubernatora, Wyspy Ellis czy Historycznego Centrum Imigracyjnego. Kolejnym punktem wycieczki będzie opcjonalna wizyta w USS Intrepid – amerykański lotniskowiec z okresu II wojny światowej, który przekształcony został w okręt-muzeum. Po południu przejazd przez centrum Nowego Jorku, podczas którego będzie możliwość zobaczenia z autokaru centrum nowojorskiego Manhattanu, 5th Avenue - jednej z najpopularniejszych i najbardziej rozpoznawalnych ulic handlowych. Możliwość zobaczenia także budynku ONZ oraz Rockefeller Center.
Późnym popołudniem powrót do hotelu Crowne Plaza Somerset lub Sheraton Edison lub w obiekcie o podobnym standardzie. Kolacja we własnym zakresie.

DZIEŃ 3: FILADELFIA- WASZYNGTON (ok. 407 km) (29.04.2019)
Przejazd do Filadelfii i krótkie zwiedzanie miasta, podczas którego zobaczymy Gmach Niepodległości i Dzwon Wolności. Po drodze zatrzymamy się na śniadanie (dodatkowo płatne na miejscu). Transfer do Waszyngtonu, po przyjeździe wizyta w Narodowym Muzeum Historii Naturalnej, przejazd na Wzgórze Kapitolu, przystanek przed budynkiem Kongresu, następnie zobaczymy Biały Dom oraz miejsce poświęcone pamięci Lincolna. Opcjonalnie: rejs rzeką Potomak w trakcie którego można podziwiać Pentagon. Nocleg w hotelu Sheraton Dulles Arirport lub Hyatt lub w obiekcie o podobnym standardzie.

DZIEŃ 4: WASZYNGTON - WODOSPAD NIAGARA (ok. 686 km) (30.04.2019)
Z samego rana przejazd z Waszyngtonu do Muzeum Szkła w Corning. Opcjonalna wizyta w Muzeum z niezwykłą i niepowtarzalną kolekcją szkła historycznego. Na zakończenie dnia wszystkich uczestników czekają niezapomniane wrażenia – widok na Wodospad Niagara. Następnie przekroczenie granicy z Kanadą. Po zakwaterowaniu w hotelu możliwość doświadczenia słynnej iluminacji wodospadu Niagara. Nocleg w hotelu Quality Inn lub w obiekcie o podobnym standardzie.

DZIEŃ 5: WODOSPAD NIAGARA – TORONTO (ok. 133 km) (01.05.2019)
Rano udamy się nad Wodospad Niagara po kanadyjskiej stronie granicy. Opcjonalnie: rejs statkiem „Maid of the Mist”, który podpływa niemalże pod sam wodospad, opcjonalnie wizyta w kinie IMAX lub opcjonalny lunch na Wieży Skylon w restauracji z widokiem na Niagarę. Następnie przejedziemy do Toronto, gdzie zobaczymy CN Tower (opcjonalnie), Ratusz i Chinatown. Opcjonalnie: Rejs wzdłuż wybrzeża Toronto, wjechanie na najwyższą do niedawna wieżę świata – CN Tower, wizyta w Ripley’s Aquarium. Zakwaterowanie w hotelu Crown Plaza lub Radisson lub w obiekcie o podobnym standardzie.

DZIEŃ 6: TORONTO – 1000 ISLANDS - OTTAWA – MONTREAL (ok. 660 km) (02.05.2019)
Rano opuścimy Toronto i udamy się na jedną z Tysiąca Wysp na rzece Św. Wawrzyńca, gdzie można skorzystać z opcjonalnego rejsu statkiem (tylko w sezonie letnim) obok światowej sławy Zamku Boldt, rządu Milionerów i Wyspy Zavicon. Następnie zatrzymamy się w Ottawie, stolicy Kanady, w której zobaczymy między innymi Gmach Parlamentu, Centennial Flame. Późnym popołudniem przybędziemy do Montrealu, drugiego co do wielkości francuskojęzycznego miasta świata. Nocleg w Hotelu Sandman Montreal lub w obiekcie o podobnym standardzie.

DZIEŃ 7: MONTREAL- QUEBEC- BOSTON (ok. 895 km) (03.05.2019)
Rano opuścimy hotel i udamy się na zwiedzanie miejskiego ratusza, Bazyliki Notre-Dame oraz Stadionu Olimpijskiego (opcjonalnie). Następnie udamy się do Quebecu, gdzie możliwa jest wycieczka po starym mieście wraz z Cytadelą Quebec (wstęp za opłatą - opcjonalnie) oraz zamkiem Fronternec. Następnie możliwość spróbowania prawdziwie francuskiego posiłku w jednej z najbardziej rozpoznawalnych restauracji miasta (za dopłatą). Wizyta w sklepie bezcłowym i przejazd do Bostonu. Zakwaterowanie w hotelu Double tree by Hilton lub w obiekcie o podobnym standardzie.

DZIEŃ 8: BOSTON (04.05.2019)
Rano wizyta na Uniwersytecie Harvard, Instytucie Technologii Massachusetts oraz Kościele Trójcy Świętej. Opcjonalnie: Rejs po porcie w Bostonie. Po południu transfer powrotny do Nowego Jorku na lot do Polski.

DZIEŃ 9: WARSZAWA (05.05.2019)
Przylot do Warszawy. Zakończenie imprezy.

cena zawiera

bezpośredni przelot na trasie Warszawa - Nowy Jork - Warszawa, zakwaterowanie przez 7 nocy w wymienionych hotelach lub podobnych, transfery lotnisko – hotel – lotnisko, opłatę za zestaw słuchawkowy w terminach z polskim pilotem w kwocie 80 PLN/osoba, obligatoryjną opłatę na turystyczny fundusz gwarancyjny 13 zł/osoba, ubezpieczenie ŚWIAT MultiTravel + CP (choroby przewlekłe) do 100% KL + AS (amatorskie uprawianie sportu) KL 150.000 EUR, NNW 4.000 EUR , BP 400 EUR, opiekę przedstawiciela lokalnego kontrahenta na miejscu oraz polskiego pilota podczas trwania całej wycieczki.

cena nie zawiera

wiz oraz ewentualnej opłaty za pośrednictwo wizowe, posiłków, napiwków (obligatoryjne napiwki: 8 usd/osoba/dzień), wydatków natury osobistej, opcjonalnych wycieczek, biletów wstępów: Liberty Cruise – ok. 40 USD/os., One World Trade Center - ok. 40 USD/os dorosła, Muzeum niezwykłości – ok. 33 USD/os dorosła, lotniskowiec Interpid – ok. 35 USD/os., film IMAX po stronie Kanadyjskiej – ok. 30 USD/os., po stronie USA – ok 20 USD/os., muzeum Szkła Corning ok. 20 USD/os., Rejs na pokładzie „Maid of The Mist” – ok. 23 USD/os., rejsu po porcie w Bostonie – ok. 22 USD/os., wstęp do Akademii Wojskowej USA -ok. 14 USD/os., wstęp na wieżę Skylon z lunchem -ok. 45 USD/os., CN Tower - ok. 40 USD/os dorosła a dzieci 28 USD/os., Rejs po wybrzeżu Toronto - ok. 25 USD/os., Cytadela w Quebec - ok. 15 USD/os., rejs po Thousand Islands z lunchem – ok. 47 USD/os., Ripley’s Canada Aquarium – ok 35 USD/osoba, muzeum figur woskowych – ok. 35 USD/os, kolacja w Waszyngtonie - ok. 16 USD/os., lunch w stylu francuskim w Quebeck - ok. 37 USD/os., kolacja w Bostonie - ok. 30 USD/os., kolacja grupowa w Toronto – ok. 25 USD/osoba szacowany, całościowy koszt za bilety wstępów: 395 USD/osoba. Nie trzeba brać udziału we wszystkich wycieczkach fakultatywnych. Pilot doradzi, z których wycieczek warto skorzystać

uwagi

1. Program jest ramowy i może ulec zmianie
2. Każdy dzień wypełniony jest bogatym programem zwiedzania,
3. Grupa międzynarodowa z przewagą turystów z Azji,
4. Promocja „Kup dwa miejsca a dwa otrzymasz gratis” dotyczy noclegu trzeciej i czwartej osoby w tym samym pokoju hotelowym co dwie pierwsze osoby
5. *Trzecia i czwarta osoba są zakwaterowane z dwoma pierwszymi osobami w jednym pokoju. Korzystają ze spania na dwóch wspólnych łóżkach o wymiarach 140x200. Ilość miejsc w ofercie promocyjnej jest ograniczona i zależy od dostępności pokoi. Oferta ważna do wyczerpania miejsc. GRATIS nie obejmuje przelotu jest on pełnopłatny oraz obsługi na miejscu.
6. Istnieje możliwość wylotów także w soboty (na indywidualne zapytania)
7. Osoby wykupujące przelot samodzielnie proszone są zorganizowanie wylotu powrotnego z Bostonu po godzinie 14:00 lub wylotu z Nowego Jorku po godzinie 19:30
8. Cena wycieczki może ulec zmianie w zależności od kursu USD oraz ceny przelotu
9. Oferta skalkulowana wg kursu sprzedaży USD Banku PEKAO SA
10. Do ostatecznego rozliczenia stosujemy kurs sprzedaży USD z Banku PeKaO SA na 35 dni przed wylotem
11. Ceny wycieczek opcjonalnych podane na dzień 01.01.2018. Ceny mogą ulec zmianie
12. Brak możliwości zwrotu za niewykorzystane usługi
13. Uwaga: wszystkie opcjonalne bilety wstępu nie są wliczone w cenę pakietu
14. Polacy przy wjeździe do Stanów Zjednoczonych Ameryki muszą posiadać promesę wjazdową. Konsorcjum.pl pośredniczy w jej załatwianiu. Wymagane dokumenty d o jej uzyskania to wypełniony formularz, 1 zdjęcie 5cm x 5 cm JPG, skan strony ze zdjęciem z paszportu, (paszport musi być ważny minimum 6 miesięcy od daty powrotu) (PDF). Koszty za 1 os. 160 USD – przeliczone po kursie ze strony ambasady USA, 80 PLN - pośrednictwo przy zakupie wycieczki z oferty Konsorcjum.pl. Po więcej informacji dotyczących pośrednictwa wizowego zapraszamy www.wizowanie.com.
15. Cena przelotu podana została w najniższej taryfie obowiązującej na przelot w okresie ważności powyższej taryfy. W przypadku niedostępności tej taryfy istnieje możliwość rezerwacji biletu w innej – za odpowiednią dopłatą przy uprzednim potwierdzeniu.
16. Przy wylotach w okresie „Wysokiego Sezonu” (najczęściej jest to okres „letniej przerwy wakacyjnej”) obowiązuje dopłata do biletu lotniczego (zgodnie z taryfą linii lotniczej, na której został zarezerwowany przelot, które wymagają wcześniejszego potwierdzenia.)

UBEZPIECZENIE ZAWARTE W OFERCIE:
· Świat Multitravel + CP (choroby przewlekłe) do 100% KL + AS (amatorskie uprawianie sportu) – KL 150 000 EURO, NNW – 4 000 EURO, BAGAŻ – 400 EURO

GWARANCJA NIEZMIENNOŚCI CENY:
Istnieje możliwość zakupu Gwarancji Niezmienności Ceny, kwota zależna jest od koszty imprezy (na osobę). Gwarancja oznacza, że cena zarezerwowanej imprezy turystycznej nie ulegnie zmianie do dnia wyjazdu (dotyczy wzrostu kursu walut). Gwarancja nie dotyczy sytuacji zmian w rezerwacji na życzenie klienta, które skutkują zmianą ceny świadczeń na umowie. Informacje o zakupie Gwarancji Niezmienności Ceny należy zgłosić i opłacić maksymalnie w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy.

Do 3500 zł/osoba - 65 zł/osoba
3501 do 6000 zł/osoba - 100 zł/osoba
Od 6001 do 9000zł/osoba - 170 zł/osoba
Powyżej 9000 zł/osoba - 250 zł/osoba

Liberty Cruise – ok. 40 USD/os.,
One World Trade Center - ok. 40 USD/os dorosła,
Muzeum niezwykłości – ok. 33 USD/os dorosła,
lotniskowiec Interpid – ok. 35 USD/os.,
film IMAX po stronie Kanadyjskiej – ok. 30 USD/os., po stronie USA – ok 20 USD/os.,
muzeum Szkła Corning ok. 20 USD/os.,
Rejs na pokładzie „Maid of The Mist” – ok. 23 USD/os.,
rejs po porcie w Bostonie – ok. 22 USD/os.,
wstęp do Akademii Wojskowej USA -ok. 14 USD/os.,
wstęp na wieżę Skylon z lunchem -ok. 45 USD/os.,
CN Tower - ok. 40 USD/os dorosła a dzieci 28 USD/os.,
Rejs po wybrzeżu Toronto - ok. 25 USD/os.,
Cytadela w Quebec - ok. 15 USD/os.,
rejs po Thousand Islands z lunchem – ok. 47 USD/os.,
Ripley’s Canada Aquarium – ok 35 USD/osoba,
muzeum figur woskowych – ok. 35 USD/os,
kolacja w Waszyngtonie - ok. 16 USD/os.,
lunch w stylu francuskim w Quebeck - ok. 37 USD/os.,
kolacja w Bostonie - ok. 30 USD/os.,
kolacja grupowa w Toronto – ok. 25 USD/osoba

USA

Wymagane dokumenty do poprawnego wypełnienia internetowej aplikacji wizowej do USA:
1 zdjęcie paszportowe w wersji elektronicznej * ma zostać przesłane w formacje JPG
1 wypełniony wniosek wizowy
skan paszportu
 
Czas pełnej procedury:
 1 – 2 tygodnie
 
Cena wizy:
160 USD/os. – przeliczone po kursie ze strony ambasady USA:
 
Koszt pośrednictwa:
250 PLN/os.– pośrednictwo wizowe
80 PLN/os. - przy zakupie wycieczki z oferty Konsorcjum.pl
 
Na rozmowę do konsulatu należy zabrać ze sobą:
wydruk potwierdzenia daty umówionej rozmowy (appointment confirmation)
wydruk strony potwierdzającej złożenie formularza DS-160, (CEACAA004?????)
zdjęcie wykonane w ciągu ostatnich sześciu miesięcy o rozmiarze 5 cm x 5 cm
ważny paszport i poprzednie paszporty z wizą do USA
potwierdzenie dokonania opłaty wizowej
 
Wnioski bez tych dokumentów nie będą rozpatrywane!
 
* Wytyczne zdjęcia:
wykonane w ciągu ostatnich 6 miesięcy;
wymiary zdjęcia - kwadrat o boku 5 cm;
czarno-białe lub kolorowe;
tło jednolite białe;
twarz na zdjęciu musi mierzyć 3 cm od czubka głowy do podbródka;
wzrok i twarz muszą być skierowane prosto w obiektyw aparatu;
oboje uszu powinno być widoczne;
nie można fotografować się w okularach ani w nakryciu głowy, chyba że nakrycie noszone jest z powodów religijnych, jednak nawet w takich przypadkach cała twarz musi być widoczna;
minimalne wymiary zdjęcia to 600 pikseli x 600 pikseli, zaś maksymalne wymiary zdjęcia to 1200 pikseli x 1200 pikseli;

Wymagane dokumenty prześlij e-mailem na adres:
wizowanie@konsorcjum.com.pl

Kanada

Od 15 marca 2016 roku zmieniły się przepisy dotyczące wjazdu oraz tranzytu dla m.in. Polaków w Kanadzie. Każdy obywatel RP musi posiadać tzw. eTA (Electronic Travel Authorization).
Podróżujący samolotem będą mogli dostać się na teren Kanady po uprzednim uzyskaniu eTA (również dotyczy przesiadek). Osoby, które będą przekraczać granicę drogą lądową lub morską, nie będą potrzebować wizy. W obu przypadkach podróżni zobowiązani są do posiadania ważnego paszportu.

Wymagane dokumenty do wizy:
wypełniony wniosek
skan paszportu

Formularz do wizy kanadyjskiej eTA:
7 CAD/os. (ok. 20 PLN)
 
Koszt pośrednictwa:
70 PLN/os.
 
Ważność wizy:
ważna maksymalnie do 5 lat

Wymagane dokumenty prześlij e-mailem na adres:
wizowanie@konsorcjum.com.pl

Pliki do pobrania

Skontaktuj się z nami

+48 42 633 35 55 + 48 22 622 82 96
+48 42 636 53 52 +48 42 633 35 55
Pn - Pt 10.00 - 18.00 So 10.00 - 16.00